Tό ραντεβού στόν αέρα
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Η ωρα !!

clock-desktop.com
Ελάτε να κουβεντιάσουμε

[ Copy this | Start New | Full Size ]
Πρόσφατα Θέματα
ΕΟΡΤΟΛΌΓΙΟ
Ανέκδοτα
Ανέκδοτα από το Asteiakia.gr
Πρόβλεψη ημέρας για διάφορες περιοχές
πρόγνωση καιρού από το weather.gr
Ροή είδήσεων
Αναλυτικά ζώδια
Τί παίζει τώραστήν ΤV.

 

Τίτλοι εφημερίδων
Φαρμακεία

Ψαχνοντας τήν αλήθεια!!!

Πήγαινε κάτω

Ψαχνοντας τήν αλήθεια!!! Empty Ψαχνοντας τήν αλήθεια!!!

Δημοσίευση  Aννα 21.09.10 19:25

Ψαχνοντας τήν αλήθεια!!! Backsite+final+copy

Το 16ο αιώνα ο Γκαλιλέο Γκαλιλέι απόδειξε ότι ο ήλιος είναι το κέντρο του σύμπαντος. Η θρησκεία τον θεώρησε απειλή, τον αποκάλεσε αιρετικό και περιέγραψαν αυτά που είπε γελοιότητες .Εσείς θα μπορούσατε να διακρίνετε την αλήθεια με λογική ή θα παραμένατε στην τυφλή πίστη; Σε αυτό το site έχουμε στόχο να διατυπώσουμε μέσα από έρευνα και μελέτη την αλήθεια πέρα από τους μύθους. Εδώ και χιλιάδες χρόνια η ανθρωπότητα υποφέρει από τους γραώδεις μύθους των θρησκειών, μυστικών οργανώσεων και στημένων σκηνικών . Σε αυτό το site θα εξηγήσουμε, θα αναλύσουμε και θα σας παρουσιάσουμε πράγματα που δεν ξέρετε για τον κόσμο μας.
… Καλώς ήρθατε μαζί μας στην έρευνα για την αλήθεια ,για μια εποχή χωρίς μύθους.



Οι Εβραίοι: Όλη η αλήθεια (Κωνσταντίνος Πλεύρης)



Ψαχνοντας τήν αλήθεια!!! 34qv52w

«Το βιβλίον αυτό είναι ογκώδες διότι σκοπός του είναι να αποκαλύψη όλη την αλήθειαν, δια τους Εβραιοσιωνιστάς, την θρησκείαν, τας πολιτικάς επιδιώξεις, τον μισανθρωπισμόν και τον παράλογον “ρατσισμόν” τους.
Δια να επιτευχθούν τα ανωτέρω χρειάζεται πολύς χώρος. Εχρησιμοποιήθησαν αναφορά εις 250 συγγραφείς, φωτογραφίαι, κείμενα, στοιχεία κι επιχειρήματα, που αναλύουν το εβραϊκόν πρόβλημα, χωρίς προκατάληψιν, χωρίς φανατισμόν, αλλά με ειλικρίνειαν. Όποιος γράφει την αλήθειαν κάνει πάντα καλό. Αυτό πιστεύω».
Κωνσταντίνος Α. Πλεύρης

Αυτή είναι η πρώτη σύσταση για το επίμαχο βιβλίο «Οι Εβραίοι: Όλη η αλήθεια» του δικηγόρου Κωνσταντίνου Πλεύρη (γνωστού για αρκετές ακραίες απόψεις του), από το ίδιο τον συγγραφέα, ο οποίος λόγω αυτού του βιβλίου οδηγήθηκε στα δικαστήρια, κατηγορούμενος για παράβαση του αντιρατσιστικού νόμου 1419/1984, καθώς σύμφωνα με τις κατηγορίες που ασκήθηκαν, το βιβλίο «περιέχει ψευδή ή παραποιημένα στοιχεία και αποτελεί κήρυγμα φυλετικού μίσους και διάκρισης και προτρέπει σε πράξεις βίας εναντίον Εβραίων» (καταδικάστηκε πρωτόδικα και αθωώθηκε στο δευτεροβάθμιο δικαστήριο).

Το ογκώδες βιβλίο (1394 σελίδες), παρ’ ότι όντως περιέχει αρκετές ανακρίβειες ή αναπαραγάγει και γνωστούς αστικούς μύθους, εν τούτοις καταρρίπτει και μερικούς απ’ αυτούς (ή τουλάχιστον, επιχειρεί, όπως το «Ολοκαύτωμα» των 6 εκατομμυρίων Εβραίων) που είναι γνωστοί σήμερα. Ίσως για κάποιους με αυστηρή κριτική σκέψη, ορισμένα σημεία του βιβλίου, να δώσουν και τροφή για προβληματισμό και αναζήτηση.

Στα συν του βιβλίου, μπορεί να καταλογιστεί η στήριξη των επιχειρημάτων σε κατά κύριον λόγο «εχθρικές» πηγές, καθώς και η επισύναψη αρκετών ντοκουμέντων.
Στα μείον, η έκδηλη προκατάληψη του συγγραφέα εναντίον των Εβραίων, αλλά και ο παράλληλος εξευγενισμός και ωραιοποίηση του ναζισμού, ενεργούν μάλλον αποτρεπτικά, ακόμη ίσως και σε καλοπροαίρετους αναγνώστες.
Ο άδικος θάνατος των ζωών

Ψαχνοντας τήν αλήθεια!!! Gustave_Dore_Deluge
Σε όλα αυτά περί θεϊκής δικαιοσύνης πρέπει να δούμε και την πλευρά των ζώων. Πόσες φορές πέθαναν από τον Θεό τα ζώα χωρίς να φταίνε; Ας πιάσουμε από την αρχή τα πράγματα. Στην αρχή της ιστορίας του άνθρωπου ο Θεός καταριέται το φίδι επειδή ο Σατανάς χρησιμοποίησε το φίδι για να αποπλανήσει την Εύα(Αποκάλυψης 12:9 ). Σίγουρα κάποιοι που πιστεύουν με σιγουριά σε αυτή την ιστορία στην Αγία Γραφή με περισσότερο φόβο παρά λογική έχουν κάποια δικαιολογία. Λένε ότι ο Θεός εννοούσε διαφορετικά τα λόγια που είπε. Αν τα λόγια που είπε στο φίδι απευθύνονταν στον Σατανά λογικά ο Θεός δεν θα μιλούσε με τέτοιο τρόπο αλλά θα καταριόταν απευθείας τον Σατανά. Εξάλλου ο Θεός είναι λογικός αφού ο ίδιος μας έχει δώσει την λογική! Και πάλι αυτή η ιστορία με το φίδι δείχνει σενάρια μυθολογίας και όχι μια θεόπνευστη ιστορία.
Στο πέρασμα του χρόνου όταν έγινε ο κατακλυσμός τα ζώα πέθαναν άδικα από τα νερά που κάλυψαν την Γη εκτός αυτά που ήταν στην κιβωτό. Πάλι γιατί ήταν τόσο αναγκαίο ο Θεός να βάλει ένα τέλος στην βία των ανθρώπων με το να φέρει μια μαζική καταστροφή; Όπως ξέρουμε μέσα από την Αγία Γραφή ο Θεός είναι δίκαιος. Ως παντοδύναμος που είναι και δίκαιος θα έπρεπε να το δείξει με τις πράξεις του, μπορούσε να θανατώσει τους βίαιους ανθρώπους χωρίς να φέρει μια μαζική καταστροφή και να πεθάνουν τόσα ζώα που δεν φταίξανε σε τίποτα. Όπως είπε ο ίδιος όταν στο μέλλον θα καταστρέψει τον κόσμο και θα αφήσει ζωντανούς τους δούλους του( Αρμαγεδδών ή αλλιώς Δευτέρα παρουσία) έτσι και εδώ η καταστροφή μπορούσε να επέλθει μόνο σε αυτούς που ευθύνονται και όχι σε τόσα ζώα και ανθρώπους μαζί. Στην Αγία Γραφή τονίζεται πολύ η δικαιοσύνη του Θεού. Άρα έτσι όπως τονίζεται η δικαιοσύνη του στα λόγια έτσι θα πρέπει να τονίζεται και στις πράξεις του. Επίσης ο Θεός είπε ότι η ζωή των ζωών έχει αξία και πρέπει να την σεβόμαστε(Παροιμίες 12:10 ). Διότι και αυτά τα είναι ζωντανά πλάσματα που τρώνε, πίνουν κοιμούνται και πονούν σαν εμάς. Η βασική διαφορά με εμάς τους ανθρώπους είναι ότι έχουν πολύ χαμηλότερο δείκτη νοημοσύνης. Αυτό δεν κάνει τις ζωές των ζωών να έχουν μικρή αξία. Αντίθετα με εμάς τα ζώα είναι άκακα και δεν είναι άπληστα σαν τον άνθρωπο. Ψαχνοντας τήν αλήθεια!!! Sam+september2006+emaciated+2
Ας δούμε την δικαιοσύνη του Θεού με τα ζώα όταν οι ισραηλίτες έκαναν επιθέσεις σε πόλεις των ξένων εθνών για να τις πάρουν .Ο Θεός διέταξε να σκοτώσουν ακόμη και τα ζώα που δεν φταίξανε σε τίποτα εξαιτίας των άδικων ανθρώπων που κατοικούσαν σε εκείνες τις πόλεις. Όλα αυτά τα ζώα σφάχτηκαν άδικα επειδή πολύ απλά ο Θεός ήθελε να εκφράσει τον θυμό του. Πως θα κρίνατε ένα δικαστή αν τιμωρούσε ένα εγκληματία που διέπραξε φόνους και βιασμούς σε θανατική ποινή αλλά μαζί και με το κατοικίδιο ζώο του. Φυσικά θα πείτε ότι είναι απάνθρωπο να πεθάνει το ζώο εξαιτίας του αφεντικού του! Ο Θεός έκανε το ίδιο αλλά σε μεγαλύτερο βαθμό , διέταξε να σκοτωθούν όλα τα ζώα σε εκείνες τις συγκεκριμένες πόλεις. Δεν υπήρχε κάποιος σοβαρός λόγος να σκοτωθούν όλα τα ζώα που ήταν στις πόλεις, διότι δεν ήταν εμπόδιο στο Θεό. Κι αν υπήρχε κάποιος σοβαρός λόγος θα το έλεγε στην Αγία Γραφή ώστε μα δείξει την δικαιοσύνη του. Απλός οι ισραηλίτες σκότωσαν τα ζώα , επειδή ο Θεός είχε τόσο μεγάλο θυμό που έγινε αιμοβόρος και διέταξε να σκοτώσουν τα πάντα σε εκείνες τις πόλεις χωρίς καμιά διάκριση. Αλλά από την άλλη ο Θεός είναι ένας στοργικός δημιουργός και δεν του αρέσει οι άνθρωποι να κακομεταχειρίζονται τα ζώα όπως ο ίδιος λέει στην Αγία Γραφή(Δευτερονόμιο 22:4, 1Ιωάννη 4:8 και Έξοδος23:19). Κάντε την εξής σκέψη: Ένας άνθρωπος μπορεί να κάνει πολλά κακά πράγματα. Να σκοτώσει να ληστέψει, να κλέψει και άλλα πολλά. Όμως όταν μετανοήσει για αυτά που έκανε ο Θεός του δίνει συγχώρεση. Ένα ζώο που λειτουργά με το ένστιχτο του και δεν έχει την απληστία και την πονηρία του ανθρώπου ο Θεός το σκοτώνει μόνο και μόνο επειδή θέλει να εκτονώσει τον θυμό του. Αν νομίζετε ότι υπάρχει κάποια λογική εξήγηση σας παρακαλούμε να μας την πείτε. Τα ζώα σε εκείνες τις πόλεις τουλάχιστο στην Ιεριχώ που μας αναφέρει η Αγία Γραφή υπήρχαν ζώα όπως ταύροι, πρόβατα και γαϊδούρια. Αυτά τα ζώα χρησιμοποιούταν για τροφή και για μέσα μεταφοράς στους ανθρώπους. Δεν προκαλούσαν κανένα πρόβλημα με το να συνεχίσουν να ζουν. Εν τω μεταξύ στην Ιεριχώ το μόνο που πήρε ο Θεός ήταν το ασήμι και χρυσάφι αντί για τα ζώα(Ιησούς του Ναυή 6:24). Είχε μεγαλύτερη αξία το χρυσάφι και το ασήμι από την ζωή των ζωών; Τόσο αξίζει η ζωή των ζωών;

Ο άδικος θάνατος της οικογένειας του Αχάν

Ο Θεός δεν αδίκησε μόνο εκείνους τους στασιαστές αλλά υπάρχουν και άλλες περιπτώσεις έντονης αδικίας στον λαό του. Όταν οι ισραηλίτες βγήκαν από την Αίγυπτο έφτασαν μέχρι την υποσχόμενη γη και άρχισαν την λεηλασία των πόλεων σφάζοντας τα πάντα αδιακρίτως. Ο Θεός είπε στους ισραηλίτες να μην πάρουν τίποτα από την πόλη που είναι αφιερωμένο στην καταστροφή, Όμως ο Αχάν που ήταν ισραηλίτης πήρε ασήμι, χρυσάφι και ένα όμορφο επίσημο ένδυμα ( Ιησούς του Ναυή 7:21). Τότε άναψε ο θυμός του Θεού με αποτέλεσμα οι ισραηλίτες που δεν έφταιξαν σε τίποτα να πληρώσουν για το αμάρτημα του Αχάν. Μετά από αυτό που έγινε οι ισραηλίτες επιτέθηκαν στην πόλη Για και ο Θεός δεν τους παρείχε υποστήριξη με αποτέλεσμα να ηττηθούν, να πεθάνουν αρκετοί και να τραπούν σε φυγή ( Ιησούς του Ναυή 7:4,5). Θα ήταν καλό να θυμηθούμε τι είπε ο Θεός στο παρελθόν (Γένεσης 18:25) «Είναι αδιανόητο για εσένα να ενεργήσεις με αυτό τον τρόπο ώστε να θανατώσεις τον δίκαιο μαζί με τον πονηρό με αποτέλεσμα να συμβεί στον δίκαιο ό,τι και στον πονηρό! Είναι αδιανόητο για εσένα. Μήπως δεν πρόκειται να κάνει ο Κριτής όλης της γης αυτό που είναι σωστό;» Επίσης ας μην ξεχνάμε ότι ο Θεός είπε ξεκάθαρα σε μια συζήτηση με τον Αβραάμ ότι δεν θα σκοτώσει τον δίκαιο εξαιτίας του άδικου(Γένεσης18:32) . Οι ισραηλίτες που ήταν δίκαιοι προς το Θεό πήγαν για να πάρουν την πόλη Γαί και σκοτώθηκαν, ήταν εξαιτίας του Αχάν ενός άδικου ανθρώπου.
Η αδικία δυστυχώς δεν σταματάει μέχρι εδώ! Κατόπιν της ήττας τους, οι ισραηλίτες βρίσκουν ένοχο τον Αχάν και τον τιμωρούν( Ιησούς του Ναυή 7:20-25). Τον πήραν μαζί με την οικογένεια του και τα ζώα του σε μια κοιλάδα όπου τους λιθοβόλησαν. Και πάλι θα επαναληφτούν κάποιες ερωτήσεις λογικής και ανθρωπιάς. Σε τι έφταιξε η οικογένεια του και τα ζώα; Δεν έκλεψαν εκείνοι το ασήμι και το χρυσάφι, αλλά ο Αχάν. Τότε γιατί πρέπει να πεθάνουν μαζί του αφού δεν έκαναν τίποτα; Η Αγία Γραφή δεν αναφέρει πουθενά ότι η οικογένεια του και τα ζώα εμπλάκηκαν σε αυτή την υπόθεση άρα αυτό δεν αφήνει περιθώριο για δικαιολογίες ότι η οικογένεια του ήταν και εκείνη ένοχη. Αυτά είναι συμπεράσματα και όχι γεγονότα που γράφτηκαν στην Αγία Γραφή. Είναι δικαιολογίες που έχουν ως βάση τους, ικασμούς. Ακόμη κι αν ήταν η οικογένεια του ένοχη τα ζώα σε τι φταίξανε πάλι; Μήπως το γαϊδουράκι βοήθησε τον Αχάν να κλέψει το ασήμι και το χρυσάφι; Ας μην ρίξουμε φταίξιμο στα ζώα και δεν αξίζει να τα σχολιάσουμε περισσότερο διότι έχουμε να δώσουμε εξηγήσεις σε λογικούς ανθρώπους και όχι σε πεισματάρηδες ανθρώπους που υποστηρίζουν αυτή την αδικία επειδή μόνο και μόνο έχουν τυφλή εμπιστοσύνη στην θρησκεία.

Οι γεννοκτονιές απο τους ισραηλίτες

Μια ακόμη μεγάλη αδικία που εμφανίζετε στην κρίση του θεού είναι οι σφαγές που έκαναν στα άλλα έθνη οι ισραηλίτες κατόπιν θεϊκής διαταγής. Για παράδειγμα όταν οι Ισραηλίτες λεηλάτησαν την Ιεριχώ σκότωσαν τα πάντα από νέο μέχρι γέρο και από γυναίκα μέχρι άντρα(Ιησούς του Ναυή 6:21)εκτός μια πόρνη και την οικογένεια της που εκδήλωσε καλοσύνη στους κατασκόπους(Ιησούς του Ναυή2:4-7), όμως τι φταίξανε τα παιδιά; Αν η πόρνη τυχαία δεν συναντούσε τους κατασκόπους θα της άξιζε να σφαχτεί. Επίσης η οικογένεια της γλίτωσε την σφαγή χάρη των πράξεων αυτής της πόρνης, δηλαδή για χάρη μιας δίκαιας γυναίκας την γλύτωσαν . Σκεφτείτε όμως αν αυτή η γυναίκα δεν εκδήλωνε καλοσύνη τι θα πάθαιναν οι συγγενείς. Θα τους σκότωναν οι ισραηλίτες εξαιτίας της. Και πάλι θα αναφερθούμε στο τι είπε ο Θεός στον Αβραάμ ότι δεν θα κατέστρεφε κάποιο δίκαιο εξαιτίας κάποιου άδικου. Πάλι παιδιά(αθώα) πέθαναν εξαιτίας των γονιών τους (άδικοι).Για άλλη μια φορά ο Θεός φάνηκε ψεύτης.
Συνεχίζοντας την εξέταση αυτών των σφαγών θα δούμε και τη σφαγή που έκαναν οι Εβραίοι με αρχηγό τον Ιησού του Ναυή σε κάποιες πόλεις που λεηλάτησαν (Ιησούς του Ναυη10:28).Οι αρχαιολόγοι βρήκαν νεκροταφείο βρεφών στην περιοχή που βρίσκονταν αυτές οι πόλεις στις οποίες οι εβραίοι έσφαξαν τα πάντα χωρίς διάκριση. Αυτά τα έθνη ήταν βυθισμένα στην ειδωλολατρία και σε κάθε αισχρή πράξη. Θυσίαζαν τα παιδιά τους στους Θεούς τους, επιδίδονταν σε όργια στους ναούς τους, σε κτηνοβασία και άλλα πολλά αίσχη που έκαναν την τότε εποχή. Οι αρχαιολόγοι διερωτώνται γιατί ο Θεός δεν κατέστρεψε πιο πριν αυτά τα έθνη. Ο Θεός επέφερε τιμωρία σε αυτούς μέσω μιας γενοκτονίας χωρίς καμιά διάκριση σε παιδιά. Βλέποντας ο Θεός αυτούς τους ανθρώπους να θυσιάζουν τα παιδιά τους στους ψεύτικους θεούς, λυπήθηκε διότι αγαπούσε αυτά τα παιδία όπως όλους τους ανθρώπους και δεν ήθελε να συνεχιστεί αυτή η κατάσταση. Πως ο Θεός αγάπης σταματά αυτή την κατάσταση; Διατάζοντας τους ισραηλίτες να σκοτώσουν τους άδικους ανθρώπους που έκαναν αυτά και τα ίδια τα αθώα παιδιά. Δηλαδή ο Θεός λυπόταν αυτά τα βρέφη που καίγονταν στο θυσιαστήριο αλλά από την άλλη τα σφάζει(τόσο τα αγαπούσε).Στην Αγία Γραφή αναφέρεται ότι ο δεν πρέπει το παιδί να πληρώνει για το σφάλμα του γονιού(Δευτερονόμιο 24:16), άλλα εδώ ο Θεός ενέργησε εντελώς αντίθετα.
Σκεφτείτε το εξής παράδειγμα: Ένα αγόρι επιτίθεται σε ένα άλλο μικρότερο σε ηλικία αγόρι και πιο αδύνατο και αρχίζει να το κτυπά. Το μεγάλο αγόρι κτυπά το άλλο αγόρι που δεν μπορεί να κάνει τίποτα. Βλέποντας τι γίνεται ένας άντρας που αγαπάει τα παιδιά λυπάται που βλέπει αυτή την κατάσταση. Λυπάται το αβοήθητο παιδί και επεμβαίνει με το να δείρει το κακό αγόρι και ενώ το άλλο μικρό αγόρι που δεν έφταιγε σε τίποτα το δέρνει εξίσου άσχημα. Είναι ο Θεός δίκαιος; Σε αυτό το παράδειγμα ο άντρας που αγαπάει τα παιδιά συμβολίζει τον Θεό. Κάποια δικαιολογία που συνηθίζεται να λέγεται για αυτές τις σφαγές είναι ότι ο Θεός σκότωσε αυτά τα παιδιά διότι όταν μεγάλωναν θα γίνονταν κακοί άνθρωποι και θα στρέφονταν ενάντια του Θεού χωρίς να έχουν καμιά βάση στην Αγία Γραφή. Πως μπορεί ο Θεός να δικάσει αυτά τα αθώα παιδιά χωρίς καν να πράξουν κάτι κακό πρώτα; Είναι λογικό με το να παρθούν ως πάροικοι στους ισραηλίτες και χωρίς την ανατροφή των κακών τους γονιών δεν θα γίνονταν κακοί άνθρωποι. Όπως οι Γαβαωνίτες που ήταν από αυτά τα έθνη σύναψαν διαθήκη με τον Ιησού του Ναυή και έγινα υπηρέτες των ισραηλιτών(Ιησούς του Ναυη9:3,15,16) για να γλυτώσουν τη ζωή τους, έτσι θα μπορούσε να γίνει και αυτό με τα αθώα παιδιά. Ένας Παντοδύναμος Θεός σίγουρα κάτι θα μπορούσε να κάνει . Πάλι αξίζει να αναφέρουμε τα λογία που είπε ο Θεός για τα παιδία ότι δεν πρέπει να θανατώνονται εξαιτίας των γονιών τους(Δευτερονόμιο 24:16).
Ακόμη μια δικαιολογία που μπορεί να λεχθεί είναι ότι ποιος θα τάιζε όλα αυτά τα παιδιά; Ο Παντοδύναμος Θεός που είχε τη δύναμη να ρίχνει μάννα(είδος ψωμιού) στους ισραηλίτες δεν μπορούσε να κάνει και κάτι με αυτά τα παιδιά; Ας μην ξεχνάμε ότι Θεός μας έκανε κατά εικόνα και κατά ομοίωση του(Γένεσης 1:26) .Αυτό σημαίνει ότι έχουμε τις καλές ιδιότητες του Θεού όπως αγάπη και έλεος που τις πήραμε από το Θεό. Οπόταν δεν είναι λογικό να πει κάποιος ότι δεν μπορούμε να κρίνουμε την κατάσταση διότι ο Θεός έδωσε την ιδιότητα της δικαιοσύνης σε εμάς. Επίσης για να δικαιολογηθούν αυτές οι περιπτώσεις που ο Θεός σκότωσε αθώους λέγεται ότι οι άνθρωποι δεν γνωρίζουν όλα τα γεγονότα που συνέβησαν εκείνο τον καιρό και δεν είναι λογικό ένας άνθρωπος να κρίνει τα γεγονότα χωρίς να έχει όλα τα στοιχεία τους. Ο Θεός μέσα από την από την Αγία Γραφή προσπαθεί να μας δείξει την δικαιοσύνη του (Ψαλμός 37:28 ). Έχοντας υπόψη αυτό αφού ο Θεός θέλει να δώσει μέσα από την Αγία Γραφή σε εμάς την εικόνα του δίκαιου κριτή θα έπρεπε να το κάνει χωρίς να παραλείψει όλα τα γεγονότα όσων αφορά τους φόνους που έγιναν σε αθώους από τους ισραηλίτες. Πώς γίνεται να παραλείπει στοιχεία την στιγμή που θέλει να μας δώσει την εικόνα του δίκαιου Θεού; Ακόμη κι αν διαβάζει καρδίες και ξέρει σε ποιους αξίζει να πεθάνουν , τα παιδιά που είναι σε μικρή ηλικία και τα βρέφη τι κακό έχουν μέσα στην καρδιά τους; Ο ίδιος ο Ιησούς χριστός είπε στους μαθητές του ότι αν θέλουν να μπουν στην βασιλεία των ουρανών πρέπει να γίνουν ταπεινοί και αγνοί όπως τα μικρά παιδιά(Ματθαίος 18:2-6 ).
Ας σκεφτούμε σε τι τραγική κατάσταση βρίσκονταν τα ειδωλολατρικά έθνη που το Ισραήλ θα έπαιρνε την γη τους. Με το να κάνουν οι άνθρωποι εκείνου του τόπου όλα τα αίσχιστα φυσικό επακόλουθο ήταν να οδηγήσουν τα παιδιά τους στις ίδιες πράξεις. Τα παιδία έκαναν αυτές τις πράξεις διότι έτσι τους διαμόρφωσε το περιβάλλον που ήταν γύρω τους και όχι από δική τους βούληση. Που σημαίνει ότι τα παιδιά υπήρξαν παρασυρμένα και οι γονείς τους, τους ενστάλαξαν αυτό το είδος ζωής στις καρδιές τους. Σκεφτείτε για λίγο τα βρέφη. Ξέρουμε πολύ καλά ότι κανένας άνθρωπος δεν γεννιέται κακός, τότε πως γίνεται να σφαχτούν αυτά τα αθώα βρέφη που δεν είχαν το κακό στην καρδιά τους; Υπήρχε πρόβλημα να μείνουν ζωντανά; Αν το πρόβλημα είναι το ποιος θα τάιζε όλα αυτά τα παιδιά, τότε γιατί δεν ταΐζε ο Θεός; Δηλαδή νοιάστηκε τόσο πολύ επειδή θα έμεναν νηστικά και θα βασανίζονταν ή του έλειψε το μάννα στους ουρανούς; Όταν στον μωσαϊκό νόμο επιβαλλόταν η ποινή του θανάτου σε κάποιους γονιούς, τότε γιατί δεν είχε την εντολή ο θεϊκός νόμος να σκοτώνουν και τα παιδιά για να μην μείνουν νηστικά ή να μην μπει στον κόπο κάποιος να τα ταΐσει; Αν ο Θεός ήθελε να δείξει την δικαιοσύνη του δεν θα έδινε μια εξήγηση για αυτά που έγιναν; Στην Αγία Γραφή δεν αναφέρεται κάτι που να δίνει μια λογική εξήγηση για αυτές τις γεννοκτονίες. Ετσί αυτές οι γεννοκτονίες θα παραμείνουν αδικαιολόγητες.
Ο στασιασμός του Κορέ

Η πρώτη αδικία που εμφανίστηκε από τον Θεό στον λαό του ήταν η περίπτωση του Κορέ, του Δάθαν, του Αβιρών και των 250 αρχηγών της σύναξης. Αυτοί οι άντρες που ήταν φημισμένοι ανάμεσα στον λαό συγκεντρώθηκαν εναντίον του Μωυσή και του Ααρών και άρχισαν να τους κατηγορούν και να λέγοντας ότι υψώνουν τους εαυτούς τους πάνω από την εκκλησία του Θεού.(Αριθμοί16:1-3). Τότε όταν το άκουσε αυτό ο Μωυσής είπε στον Κορέ και σε ολόκληρη τη σύναξη ότι ο Θεός θα κάνει γνωστό το πρωί ποιος είναι άγιος και ποιον θα εκλέξει(Αριθμοί16:4,5). Έτσι έγινε δοκιμή με πυροδοχεία ενώπιων του Θεού για τον ποιον θα εκλέξει ο Θεός ως άγιο. Έτσι πήραν τα πυροδοχεία και στάθηκαν μπροστά στην είσοδο της σκηνής του Θεού όπου γινόταν η λατρεία του(Αριθμοί16:17,18). Τότε όταν συγκεντρώθηκαν στην είσοδο της σκηνής τότε ο Θεός είπε στον Μωυσή και στον Ααρών να αποχωρήσουν από την σύναξη για να εξοντώσει τους στασιαστές(Αριθμοί16:20,21).Έτσι ο Μωυσής προειδοποίησε και του υπόλοιπους ισραηλίτες να απομακρυνθούν από την σκηνή και να μην αγγίξουν τίποτα από τις σκηνές των στασιαστών(Αριθμοί16:26). Αμέσως οι ισραηλίτες απομακρύνθηκαν από τις σκηνές των στασιαστών ενώ ο Δάθαν και ο Αβιρών βγήκαν έξω μαζί με τις συζύγους τους, τους γιούς τους και τα μικρά τους(Άριθμοι16:26,27).Και μόλις τελείωσε όλα αυτά που έλεγε ο Μωυσής, το έδαφος άρχισε να σκίζετε και η γη κατάπιε τον Κορέ, τον Δαθάν , τον Αβιρών και τα σπιτικά τους και όλους τους ανθρώπους που άνηκαν στον Κορέ και τα αγαθά(Αριθμοί16:31,32). Έτσι πέθαναν οι στασιαστές μαζί με τις οικογένειες τους. Οι υπόλοιποι 250 στασιαστές που πήραν τον μέρος του Κορέ, του Δαθάν και του Αβιρών καταφαγώθηκαν από τη φωτιά που έριξε ο Θεός(Αριθμοί16:31,33).
Από αυτή την ιστορία φαίνεται ο άδικος θάνατος των μικρών παιδιών πάλι. Το κλασσικό σχήμα τιμωρίας εμφανίζεται και πάλι αθώα παιδιά πεθαίνουν εξαιτίας των ένοχων γονιών. Όπως πάντα θα ειπωθούν κάποιες δικαιολογίες. Για να δικαιολογήσουν αυτές τις χοντρές αδικίες κάποιοι μελετητές της Αγίας Γραφής λένε ότι όταν ο Θεός είπε ότι δεν θα καταστρέψει τον δίκαιο μαζί με τον πονηρό δεν ίσχυε για τα αθώα παιδιά διότι όπως λένε ο όρος δίκαιος δεν μπορεί να ειπωθεί για τα παιδιά. Αυτό σημαίνει ότι κάποιος που είναι απλά αθώος και δεν είναι δούλος του Θεού ώστε να αποκληθεί δίκαιος, πρέπει να πεθάνει; Είναι λογικό να τιμωρηθούν με θάνατο; Δηλαδή ο Θεός δεν θανατώνει τον δίκαιο μαζί με τον πονηρό αλλά θανατώνει τον αθώο μαζί με τον πονηρό. Είναι ο θεός δίκαιος με το να θανατώνει τους αθώους μαζί με τους πονηρούς; Ας μην ξεχνάμε ότι σε αυτή την περίπτωση πέθαναν άδικα αθώα παιδιά που δεν έφταιξαν σε τίποτα ενώ ο Θεός είπε ότι το παιδί δεν πρέπει να πληρώσει για το σφάλμα του γονιού(Δευτερονόμιο 24:16 ).Χρησιμοποιώντας την λογική, την οποία παροτρύνει η Αγία Γραφή να χρησιμοποιούν οι χριστιανοί(Ρωμαίους 12:1),καταλαβαίνουμε ότι το με το να σκοτώσει ο Θεός αθώους ανθρώπους μαζί με πονηρούς είναι μεγάλη αδικία. Εξάλλου ο ίδιος μας έδωσε την λογική διότι μας έκανε κατ’ εικόνα και κατ’ ομοίωση(Γένεσης2:26), άρα χρησιμοποιώντας ορθά την λογική μπορούμε να αντιληφθούμε αυτή την μεγάλη αδικία.
Από την άλλη μεριά ειπώθηκε η δικαιολογία ότι οι γονείς είχαν την ευθύνη για τα παιδία φέρνοντας το εξής ανόητο παράδειγμα: Πρόκειται να γίνει μια φυσική καταστροφή και οι άνθρωποι προειδοποιούνται από τις αρχές να εγκαταλείψουν το χωριό τους. Όμως δεν εγκαταλείπουν τον χωριό τους, με αποτέλεσμα να έρθει η καταστροφή και να πεθάνουν μαζί με τα παιδιά τους που δεν έφταιξαν. Άξιζε σε αυτά τα παιδιά να πεθάνουν επειδή οι γονείς τους έκαναν την λάθος επιλογή; Αυτό το παράδειγμα δεν ευσταθεί επειδή στην μια περίπτωση γίνεται μια φυσική καταστροφή και κάποιοι ξεροκέφαλοι παίρνουν μαζί τους στον θάνατο τα παιδιά τους ενώ στην περίπτωση του Κορέ γίνεται κρίση από τον Θεό που εκείνος έχει να αποφασίσει ποιον να θανατώσει. Ο γονιός έχει την ευθύνη για το παιδί του σε πολλά πράγματα αλλά δεν είναι σωστό να στερηθεί η ζωή του παιδιού του εξαιτίας του γονιού, διότι ο κάθε άνθρωπος φέρει την ευθύνη για τα δικά του αμαρτήματα. Όπως λέει η Αγία Γραφή όλοι θα δώσουν λόγο για τις δικές τους πράξεις και δεν θα πληρώσουν τα αμαρτήματα άλλων ανθρώπων( ).Πάρτε ένα λογικό παράδειγμα: Ένας άνθρωπος διαπράττει εγκλήματα άξια θανάτου όπως φόνους, βιασμούς και άλλα πολλά. Θα ήταν σωστό να τιμωρήσουν μαζί με αυτόν και την οικογένεια του που δεν έφταιξε σε τίποτα; Σκεφτείτε την αστυνομία να σκοτώνει κάποια αθώα παιδιά επειδή ο πατέρας τους είναι εγκληματίας. Θα έπρεπε να θανατωθούν αυτά τα παιδιά επειδή ο πατέρας που είναι εγκληματίας έχει την ευθύνη τους; Ένας λογικός άνθρωπος θα πει ότι αυτό είναι πάρα πολύ άδικο. Αν το δούμε με την ανόητη δικαιολογία των μελετητών της Αγίας Γραφής μπορούμε να πούμε ότι τα παιδιά ήταν απλά αθώα και όχι δίκαια με τον όρο της Αγίας Γραφής. Άρα επειδή δεν ήταν δίκαια με την έννοια της Αγίας Γραφής, τους άξιζε να πεθάνουν; Είναι αυτή λογική δικαιολογία;
Ακόμη και αν υπήρχε κάποιος σοβαρός λόγος που θανάτωσε ο Θεός τους στασιαστές μαζί με τα μικρά παιδιά τους θα έπρεπε να μας πει τον λόγο για να δείξει τη δικαιοσύνη του.

Οι δέκα πληγές

Ψαχνοντας τήν αλήθεια!!! Darkness
Μετά από τον άδικο κατακλυσμό ο Θεός επιφέρει κι άλλες έντονα άδικες τιμωρίες.Θα αναφερθούμε στις δέκα πληγές που επέφερε ο Θεός στους αιγυπτίους για να τιμωρήσει τον ισχυρογνώμων Φαραώ που αρνιόταν να αφήσει τους ισραηλίτες να φύγουν από την Αίγυπτο. Ο Μωυσής που επιλεκτικέ από τον Θεό για να οδηγήσει τους ισραηλίτες έξω από την Αίγυπτο στην υποσχόμενη γη είπε στον Φαραώ να αφήσει τους ισραηλίτες να φύγουν από την Αίγυπτο( Έξοδος 7:13). Ο Φαραώ αρνιόταν πεισματικά και έτσι ο Θεός επέφερε τις δέκα πληγές για να τον αναγκάσει να αφήσει τους ισραηλίτες να φύγουν από την Αίγυπτο(Έξοδος 7-12 ). Από την πρώτη μέχρι και την τελευταία πληγή που επέφερε ο Θεός επηρέασαν σε πολύ μεγάλο βαθμό τον λαό του εξαιτίας της αλαζονείας του. Η ιστορία μας λέει ότι στην Αρχαία Αίγυπτο οι άνθρωποι υπάκουαν πιστά τον Φαραώ και πίστευαν ότι ήταν θεός. Έτσι ότι διάταζε ο Φαραώ έπρεπε να το κάνουν διότι ο Φαραώ ήταν στην κορυφή της ηγεσίας άρα ήταν εκείνος που μπορούσε να αποφασίσει για οτιδήποτε. Έτσι έπαιρνε όποια απόφαση ήθελε ακόμη κι αν κόστιζε στον λαό του η απόφαση του. Ας θυμηθούμε τι ρώτησε ο Αβραάμ τον Θεό ,τον ρώτησε αν σε μια πόλη που όλοι οι άνθρωποι ήταν άδικοι βρίσκονταν δέκα δίκαιοι αν τους άξιζε να καταστραφούν(Γένεσης18:24). Η απάντηση του Θεού ήταν ότι δεν θα κατέστρεφε αυτή την πόλη για χάρη των δέκα δίκαιων που βρίσκονταν στην πόλη(Γένεσης18:32). Εξαιτίας του άδικου Φαραώ οι υπόλοιποι αιγύπτιοι υπόφεραν από τις δέκα πληγές. Γιατί έπρεπε να τιμωρηθούν όλοι οι αιγύπτιοι και όχι μόνο ο Φαραώ αφού αυτός ήταν υπεύθυνος για τον θυμό του Θεού; Όταν στην 10η πληγή θανατώθηκαν όλα τα πρωτότοκα της Αιγύπτου εξαιτίας ενός πείσματος ήταν λογικό; Φυσικά υπάρχουν και δικαιολογίες που μπορούν να ειπωθούν. Μια από αυτές είναι ότι όταν μεγάλωναν τα παιδιά θα ακολουθούσαν τον κακό δρόμο των γωνιών τους και ότι οι Αιγύπτιοι είχαν υπόδουλους τους ισραηλίτες και τους έκαναν κακά πράγματα. Ακόμη κι αν έχουν έτσι τα πράγματα δεν φταίνε σε τίποτα τα πρωτότοκα παιδιά που και οι Αιγύπτιοι σαν σύνολο. Είναι λογικό ένας Θεός αγάπης να σκοτώσει αυτά τα παιδιά για κάτι που θα έκαναν όταν μεγάλωναν; Έξαλλου αν ο Φαραώ άφηνε τους ισραηλίτες ελεύθερους και δεν γινόταν η δέκατη πληγή θα σκότωνε για τον ίδιο λόγο τα παιδιά πάλι ή θα τα άφηνε να ζήσουν επειδή ο Φαραώ επέτρεψε στους εβραίους να φύγουν; Αυτή η δικαιολογία είναι μια αφορμή που δικαιολογεί το αίτιο που ήταν η άρνηση του Φαραώ και όχι το τι θα γίνονταν τα παιδιά όταν μεγάλωναν. Και πάλι εδώ θα επαναληφθούν τα λόγια του Θεού στον μωσαϊκό νόμο (Δευτερονόμιο 24:16 ) ότι τα παιδιά δεν φέρνουν ευθύνη για το αμάρτημα των γονιών τους. Επίσης ο Θεός είπε ξεκάθαρα ότι δεν θα καταστρέψει τον δίκαιο μαζί με τον πονηρό ( Γένεσης 18:25).
Επίσης μπορούμε να καταλάβουμε από την αφήγηση της Αγίας Γραφής ότι ο μόνος λόγος που ο Θεός σκότωσε όλα τα πρωτότοκα της Αιγύπτου ήταν για να αναγκάσει τον Φαραώ να αφήσει τους ισραηλίτες να φύγουν από την Αίγυπτο. Αν σκεφτούμε ότι ο Θεός έστειλε άγγελο για να σκοτώσει συγκεκριμένα τα πρωτότοκα των αιγυπτίων, ζωών και αιχμαλώτων δείχνει ότι ήθελε να προκαλέσει πόνο ώστε να αναγκάσει τον Φαραώ να αφήσει ελεύθερους τους ισραηλίτες. Οι αιχμάλωτοι όμως που βρέθηκαν στην Αίγυπτο χωρίς την θέληση τους δεν έχουν καμιά σχέση με τις αποφάσεις του Φαραώ και δεν καταδυνάστευαν τους ισραηλίτες στα καταναγκαστικά έργα .Παρόλα αυτά ο Θεός τους θανάτωσε τα πρωτότοκα τους. Από την άλλη αν οι ισραηλίτες δεν έβαζαν αίμα στους παραστατούς της πόρτας τους ο Θεός θα σκότωνε τα πρωτότοκα και αυτών(Έξοδος 12:22). Άρα και πάλι τα παιδιά πεθαίνουν εξαιτίας των γονέων τους ενώ στον νόμο του ο Θεός λέει το αντίθετο! Εδώ δεν υπάρχει καμιά βάσιμη δικαιολογία. Η όλη αυτή υπόθεση δικαιολογείτε απλά με την πίστη και τον φόβο προς τον Θεός. Οι άνθρωποι που τα πιστεύουν λένε : « Ποιοι είμαστε εμείς που θα επέμβουμε στην κρίση του Θεού; Πρέπει να έχουμε πλήρη εμπιστοσύνη στον Θεό!» Όλα αυτά δεν έχουν να κάνουν με λογική διότι καταλήγουν στην τυφλή εμπιστοσύνη. Ψαχνοντας τήν αλήθεια!!! Bla

Σκεπτόμενοι τις δέκα πληγές του Θεού μπορούμε να καταλάβουμε ότι ο Θεός λειτουργούσε σαν τους αρχαίους δικαστές. Εκείνη την εποχή που γράφτηκε η ιστορία με τις δέκα πληγές οι τιμωρίες των ανθρώπων περιλάμβαναν συνήθως και τις οικογένειες τους που δεν έφταιγαν σε τίποτα. Εκτός και από τους ανθρώπους τα αποτελέσματα των δέκα πληγών επηρέαζαν ακόμη και τα ζώα. Όταν ο Θεός είπε στον Μωυσή να πει στον Φαραώ να αφήσει τους Εβραίους να φύγουν από την Αίγυπτο, αυτός αρνήθηκε με αποτέλεσμα ο Θεός να επιφέρει την 5η πληγή που περιλάμβανε τα ζώα της Αιγύπτου. Η 5η πληγή ήταν επιδημία στα ζώα όπως αναφέρεται με τα εξής λόγια: «Και ο Κύριος το έκανε αυτό την επόμενη ημέρα και κάθε είδους ζωντανά της Αιγύπτου άρχισαν να ψοφούν αλλά κανένα από τα ζωντανά του Ισραήλ δεν ψόφησε» (Έξοδος 9:6). Λόγω ενός πεισματάρη Φαραώ τα ζώα των Αιγυπτίων ψοφούσαν που δεν έφταιξαν σε τίποτα! Είναι αυτή η αξία των ζωών τους που τους δίνει στην Αγία Γραφή ένας θεός «αγάπης»; Ενώ τα ζώα των ισραηλιτών δεν πέθαναν επειδή οι ισραηλίτες δεν φάνηκαν άδικοι όπως τον Φαραώ. Με άλλα λόγια η ζωές των ζωών εξαρτιόνταν από την στάση των ανθρώπων προς Θεό. Αρά καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι δεν ήταν λογικό ο Θεός να σκοτώσει τα ζώα των Αιγυπτίων ώστε να τιμωρήσει τον Φαραώ. Δηλαδή τα ζώα πλήρωσαν τα λάθη του Φαραώ σε αυτή την περίπτωση. Αξίζει να σημειωθεί ότι στην 6η και η 7η πληγή ο Θεός επέφερε πάλι θανάτους σε ζώα που φυσικά δεν φταίξανε σε τίποτα(Έξοδος: 10,11 ). Επίσης επηρέασε έστω και λίγο τα ζώα η 10η πληγή που θανάτωσε ο άγγελος του Θεού τα πρωτότοκα των ζωών όπως και των ανθρώπων που πάλι σε καμιά περίπτωση δεν φταίξανε σε τίποτα.(Έξοδος:12:29).

Στο πέρασμα των δέκα πληγών αντί να επηρεαστεί περισσότερο Φαραώ που ήταν η αιτία των δέκα πληγών, ο λαός και τα ζώα της Αιγύπτου επηρεάστηκαν περισσότερο από τις δέκα πληγές. Ο Φαραώ που είχε την αποκλειστική ευθύνη για όλα αυτά επηρεάστηκε πολύ λιγότερο. Φαίνεται ότι Θεός δεν στέκει στα λόγια του διότι θανάτωσε αθώους ανθρώπους και ζώα εξαιτίας ενός άδικού Φαραώ. Θυμηθείτε τα λόγια του στο Γένεσης 18:25 «Είναι αδιανόητο για εσένα να ενεργήσεις με αυτό τον τρόπο ώστε να θανατώσεις τον δίκαιο μαζί με τον πονηρό με αποτέλεσμα να συμβεί στον δίκαιο ό,τι και στον πονηρό! Είναι αδιανόητο για εσένα. Μήπως δεν πρόκειται να κάνει ο Κριτής όλης της γης αυτό που είναι σωστό;» Εφαρμοσε πράγματι αυτα τα λόγια ο Θεός στην περίπτωση των δέκα πληγών;
Ψαχνοντας τήν αλήθεια!!! Plagues_egypt_hi

Ο άδικος καστροφικός κατακλυσμός. Ψαχνοντας τήν αλήθεια!!! Noah's_Flood
Όταν ο Αδάμ και η Εύα αμάρτησαν, διέπραξαν μια ασυγχώρητη αμαρτία και ο Θεός τους τιμώρησε με θάνατο ,αλλά έδωσε μια ευκαιρία στα παιδιά τους δηλαδή τους επερχόμενους απογόνους τους που ακόμη δεν γεννήθηκαν να σωθούν. Προλέχθηκε το σπέρμα(Γένεσης3:15) το οποίο θα έσωζε την ανθρωπότητα, δηλαδή ο μεσσίας. Σύμφωνα με την αγία γραφή με το να αμαρτήσει κάποιος τέλειος διαπράττει ασυγχώρητη αμαρτία εναντίον του αγίου πνεύματος(Ματθαίος 12:31,32)όπως ο Αδάμ και η Εύα . Ξέροντας ότι ο Σατανάς, ο Αδάμ και η Εύα δεν έλαβαν συγχώρεση καταλαβαίνουμε ότι αμάρτησαν εναντίον του αγίου πνεύματος .Όμως ο Θεός έδειξε έλεος στους απογόνους του Αδάμ και της Εύας , ακόμη και αν ο Αδάμ και η Έυα διέπραξαν ασυγχώρητη αμαρτία.
Μετά την αμαρτία τους ο Αδάμ και η Εύα έκαναν παιδιά και έτσι άρχισαν να πληθύνονται πάνω στη Γη οι άνθρωποι (Γένεσης4:1,2 και Γένεσης6:1).Όταν οι άνθρωποι στη Γη αυξήθηκαν, σύμφωνα με την αγία γραφή οι άγγελοι στον ουρανό είδαν τις κόρες των ανθρώπων, κατεβήκαν στη Γη και είχαν σεξουαλικές σχέσεις με τις γυναίκες(Γένεσης6:2),οι οποίες γέννησαν παιδιά τα οποία ονομάστηκαν Νεφιλείμ (Γένεσης6:4).Οι Νεφιλείμ έγιναν πολύ μεγαλόσωμοι και βίαιοι με αποτέλεσμα να παρασύρουν όλους τους ανθρώπους έτσι ώστε ο θεός αποφάσισε να φέρει καταστροφή μέσω ενός κατακλυσμού (Γένεσης6:5,7).Τη στιγμή που όλος ο κόσμος έγινε βίαιος και τους άξιζε να καταστραφεί ο Νώε και η οικογένεια του ήταν πιστοί στον Θεό. (Γένεσης6:8-10).Λίγο σύμπτωση από όλη την ανθρωπότητα να μείνουν οχτώ άτομα πιστοί. Κάποιοι μπορούν να πουν ότι ο Θεός τους διαφύλαξε, τότε γιατί αυτός ο Θεός αγάπης δεν διαφύλαξε και τους υπόλοιπους; Εν τέλη ο Θεός διατάζει τον Νώε να φτιάξει μια κιβωτό και να βάλει μέσα ζώα, προμήθειες και την οικογένεια του αφού προειδοποιήσει τους ανθρώπους(Γένεσης6:14,19,21)
Ο Θεός επιφέρει τον κατακλυσμό και καταπνίγει όλη την επιφάνεια της Γης με νερά(Γένεσης7:11)Ωραία, τι θα πούμε για τα παιδιά που πέθαναν και δεν έφταιξαν σε τίποτα; π.χ. τα νεογέννητα. Ο παντοδύναμος Θεός δεν μπορούσε να στείλει αγγέλους να σκοτώσει τους ένοχους γονείς όπως έκανε και σε άλλες περιπτώσεις; Πολλοί από τους μελετητές της Γραφής λένε ότι οι γονείς είχαν την ευθύνη για τον θάνατο των παιδιών. Ωραία και γιατί ο Αδάμ και η Εύα που διέπραξαν την χειρότερη αμαρτία που είναι ασυγχώρητη λυπήθηκε τα παιδιά τους που ούτε καν γεννήθηκαν; Όποτε θέλει δείχνει έλεος αυτός ο θεός για να έχουμε καλό ερώτημα;
Όσο καθαρά κι αν φαίνονται τα πράγματα ας δούμε ένα παράλληλο παράδειγμα: Οργανώνεται μια δεξίωση και καλείται πολλούς ανθρώπους με τα παιδιά τους. Σε αυτό το πλήθος υπάρχουν και κάποιοι αγενείς που παρασύρουν τον υπόλοιπο κόσμο. Σε κάποια φάση η κατάσταση ξεφεύγει εκτός ελέγχου και ο κόσμος αρχίζει τις φασαρίες εκτός οχτώ άτομα. Έχετε σωματοφύλακες τους οποίους δεν χρησιμοποιείται. Εσείς όμως προειδοποιείτε τους ανθρώπους αλλά αυτοί δεν ακούν, τότε βγάζετε τους οχτώ έξω και παίρνετε ένα λάστιχο και κάνετε μούσκεμα όλο τον κόσμο με ζεστό νερό για να σταματήσει μαζί και με τα μικρά παιδιά που δεν έφταιξαν σε τίποτα. Τι θα έπρεπε να κάνει ο ιδιοκτήτης; μάλλον να χρησιμοποιήσει τους σωματοφύλακες και να επιβάλει την τάξη σε αυτούς που φταίνε και όχι να χρησιμοποιήσει βία αδιακρίτως στα αθώα παιδία.
Ο θεός όμως δεν δείχνει διάκριση σε τίποτα ακόμη και αν είπε στο λόγο του την Αγία Γραφή ότι το παιδί δεν φέρει ευθύνη για το αμάρτημα του παιδιού (Δευτερονόμιο 24:16).
Ψαχνοντας τήν αλήθεια!!! SuperStock_900-8355Ιστορία του Αδάμ και της Έυας
Ψαχνοντας τήν αλήθεια!!! 28

Στο τέλος της δημιουργίας όπως αναφέρει η Αγία Γραφή ο θεός δημιούργησε τον Αδάμ και την Εύα που ήταν το πρώτο ανθρώπινο ζευγάρι(Γενεσης2:7,22). Ο θεός είπε στον Αδάμ και την Εύα ότι στον κήπο της Εδέμ που τους εγκατάστησε υπάρχουν πολλά δέντρα ,αλλά υπάρχει και το δέντρο του καλού και του κακού(Γένεσης 2:16,17). H Εύα που ήταν τέλειο δημιούργημα της μίλησε ένα φίδι το οποίο χρησιμοποίησε ο Σατανάς με σκοπό να την αποπλανήσει .Ο Θεός της είπε μέσω του Αδάμ (που το καταλαβαίνουμε από την αφήγηση της Γένεσης) ότι αν φάει από το δέντρο του καλού και του κακού θα πεθάνει εξάπαντος. Η Εύα που μέσω του Αδάμ άκουσε την εντολή που έδωσε ο Θεός στον Αδάμ προτίμησε να ακούσει ένα φίδι που απλά της είπε ότι θα γίνει σαν τον Θεό όταν φάει το καρπό(Γένεσης 3:4,6).
Ξέρουμε ότι πολλοί ατελείς άνθρωποι που πέρασαν πολύ δύσκολες δοκιμασίες για χάρη του Θεού δεν υπέκυψαν π.χ. πιστοί χριστιανοί κατά τον μεσαίωνα που πέθαναν επειδή διάβαζαν την Αγία γραφή . «Πέθαναν για ένα βιβλίο που προήλθε από τον θεό τον οποίο θεό δεν είδαν ούτε άκουσαν ούτε έδωσε κανένα σημάδι σε αυτούς τους πιστούς ,κάποιο θαύμα τέλος πάντων» .Ενώ η Εύα που άκουσε την εντολή του Θεού μέσω του Αδάμ και ήταν τέλεια αποφάσισε την λάθος επιλογή ,οι χριστιανοί του πρώτου αιώνα που ούτε καν είδαν ή άκουσαν τον Θεό επέλεξαν να πεθάνουν για αυτόν .Η τέλεια Εύα άκουσε σαν ένα ανώριμο μωρό ένα φίδι. Εσείς οι απλοί άνθρωποι θα κάνατε τέτοιο λάθος; πως γίνεται μια τέλεια γυναίκα να κάνει ένα τόσο ανόητο λάθος; Ο Αδάμ που και αυτός ήταν τέλειος πήρε το καρπό που του έδωσε η Εύα και το έφαγε (Γένεσης 3:6),η Γραφή δεν αναφέρει ότι ο Αδάμ ήξερε ότι αυτό που έφαγε ήταν ο απαγορευμένος καρπός .Ακόμη και αν ήξερε ότι ήταν ο απαγορευμένος καρπός δεν του μίλησε το φίδι άρα ούτε ο Αδάμ ως τέλειος είναι λογικό να παρασύρθηκε χωρίς καμία παρότρυνση από κάποιον. Μήπως είπε έτσι απλά ας φάω τον απαγορευμένο καρπό και ας πεθάνω; Μια δικαιολογία που λέγεται είναι ότι ήθελε να πεθάνει με την γυναίκα του επειδή την αγαπούσε. Ένας ατελής άνθρωπος για παράδειγμα αν του πρόσφερε ένα δηλητήριο η γυναίκα του το οποίο ήπιε η ίδια, θα το έπινε; Για εσάς τους μελετητές της Αγίας γραφής που την υπερασπίζεστε με κάθε δικαιολογία δίνω το εξής απλό παράδειγμα: Μια ωραία μέρα έρχεται σε εσάς ένας Πρόεδρος μιας μεγάλης εταιρείας αυτοκινήτων και σας παίρνει σε ένα μεγάλο κτίριο που είναι ένα κατάστημα της εταιρείας. Σας λέει υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα να διαλέξετε και να πάρετε εκτός από ένα το οποίο αν το πάρετε θα σας διώξουν .Εσείς ακούσατε πολύ καλά τα λόγια του Προέδρου της εταιρείας .Όμως ξαφνικά μια πλαστική κούκλα πετάγεται στη μέση και αρχίζει να σας μιλάει(εν τω μεταξύ κάποιος μιλάει πίσω από την κούκλα),σας λέει ότι ο πρόεδρος σας λέει ψέματα και ότι αν πάρετε το απαγορευμένο αυτοκίνητο θα γίνεται εξάπαντος πρόεδρος της εταιρείας. Εσείς τον πιστεύετε και εν τέλη σας διώχνουν. Ένας ατελής άνθρωπος σαν εμάς θα έπεφτε σε τέτοιο λάθος να πιστέψει μια ψεύτικη κούκλα; Πιθανόν και τονίζω πιθανόν! Μόνο ένας οπισθοδρομικός θα έκανε ένα τέτοιο λάθος .H τέλεια Εύα και Αδάμ το έκαναν «Τι σύμπτωση αμάρτησαν και οι δυο που ήταν τέλειοι από ένα λάθος που θα έκανε ένας οπισθοδρομικός». Μια προτελευταία δικαιολογία που πρέπει να εξετάσουμε είναι ότι η Εύα έφαγε τον καρπό με το κίνητρο ότι καλλιέργησε στο μυαλό της την σκέψη αν θα ήταν ανεξάρτητη ή αν θα υπάκουε τον Θεό. Και πάλι δεν είναι δυνατόν να την παροτρύνει ένα φίδι να σκεφτεί έτσι. Θα μπορούσε και μόνη της να κάνει αυτή τη σκέψη. Επίσης λέγεται ότι η Εύα ως τέλεια γυναίκα που ήταν, σκέφτηκε ότι ο Θεός δεν της επίτρεπε να φάει από το δέντρο του καλού και του κακού διότι της έκρυβε την δύναμη να γίνει Θεά σαν και αυτόν, άλλωστε θα μπορούσε να σκεφτεί ότι δεν υπάρχει άλλος λόγος να μην της επιτρέπει να φάε
Aννα
Aννα
Αdmin
Αdmin

Αριθμός μηνυμάτων : 4835
Ημερομηνία εγγραφής : 02/01/2010
Ηλικία : 60
Τόπος : Αθήνα

https://randevou-ston-aera5.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ψαχνοντας τήν αλήθεια!!! Empty Απ: Ψαχνοντας τήν αλήθεια!!!

Δημοσίευση  Aννα 21.09.10 19:31

Όπως ξέρουμε βάση της Γραφής το τέλειο ανθρώπινο μυαλό απέχει πολύ από το δικό μας το ατελή μυαλό. Άρα λογικά μπορεί να πει κάποιος η Εύα σκέφτηκε ότι ο Θεός της έκρυβε την δύναμη να γίνει Θεά σαν και αυτόν και δεν το ήθελε ο Θεός αυτό. Γιατί δεν σκέφτηκε ότι αν ο Θεός δεν ήθελε να γίνει Θεά η Εύα δεν θα έβαζε καν το δέντρο εκεί! .Ο Παντοδύναμος Θεός πολύ απλά δεν θα έβαζε το δέντρο εκεί αν δεν ήθελε η Εύα να γίνει ίση με αυτόν. Το δικό μου ατελή μυαλό σκέφτηκε αυτό ,γιατί η Εύα δεν έκανε αυτή την λογική σκέψη ; Θα στραφώ στο παράδειγμα το οποίο ανέφερα προηγουμένως με τον πρόεδρο μιας εταιρείας που προσφέρει σε κάποιον άλλο άνθρωπο να πάρει αυτοκίνητο από το κατάστημα της εταιρείας του. Πάλι με την λογική των μελετητών της Γραφής αυτός ο άνθρωπος που του απαγορευόταν να πάρει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο στο κατάστημα ,θα μπορούσε να σκεφτεί όπως την Εύα. Αυτό το αυτοκίνητο του έδινε την ευκαιρία να γίνει πρόεδρος και ο πρόεδρος δεν του επίτρεπε να πάρει το αυτοκίνητο για να μην γίνει πρόεδρος. Και εδώ αυτός ο απλός άνθρωπος μπορούσε σκεφτεί αν ο πρόεδρος δεν ήθελε να γίνει πρόεδρος σαν και αυτόν δεν θα άφηνε ένα αυτοκίνητο εκτεθειμένο με τα άλλα. Αντίθετα θα το κλείδωνε κάπου καλά.
Τώρα πάμε στην τελευταία δικαιολογία που αναφέρθηκε από ένα μελετητή της Αγίας Γραφής που είναι η εξής: Ο άνθρωπος στο παράδειγμα ήξερε ένα περίπου πως ένας περιβάλλον φτάνει στο σημείο να έχει μια τέτοια θέση πρόεδρος διότι ζούσε σε ένα συγκεκριμένο άρα δεν είναι δυνατόν να πάρει το αυτοκίνητο για να γίνει πρόεδρος ξέροντας πως γίνεται κάποιος πρόεδρος. Ακόμη κι αν έχουν έτσι τα πράγματα ένας άνθρωπος που δεν έχει ιδέα πώς κάποιος εκλέγεται πρόεδρος είναι λογικό να σκεφτεί ότι ένα αυτοκίνητο θα του δώσει τέτοια θέση; Επειδή πολύ απλά ο άνθρωπος στο κατάστημα γνωρίζει ότι το αυτοκίνητο είναι απλά μεταφορικό μέσο φτιαγμένο από σιδερένιες λαμαρίνες.
Πάρτε ένα τρίτο και πιο απλό παράδειγμα: ξαφνικά βλέπετε ένα μωρό πάνω στην κορυφή ενός πολύ ψηλού δέντρου. Εκείνη τη στιγμή διερωτάστε πως αυτό το παιδί βρέθηκε ψηλά στο δέντρο. Εσείς δεν έχετε ιδέα πως βγήκε εκεί επειδή γύρω σας δεν υπάρχει τίποτα που να δείχνει πως βγήκε. Τότε ένας άνθρωπος που είναι σε εκείνη την περιοχή σας λέει ότι το παιδί έφαγε ένα μήλο και βρέθηκε στην κορυφή του δέντρου. Παρόλο που δεν έχετε ιδέα πως το παιδί βγήκε στην οροφή δεν θα πιστεύατε ότι βγήκε στην κορυφή του δέντρου με το που έφαγε έναν μήλο. Διότι ξέρετε πολύ καλά ότι το μήλο απλά τρώγεται! Έτσι στρεφόμαστε στον άνθρωπο στο προηγούμενο παράδειγμα που είχε να πάρει ότι αυτοκίνητο ήθελε. Ακόμη κι αν δεν ήξερε πώς μπορεί κάποιος κατέχει τη θέση του προέδρου, δεν σημαίνει ότι θα σκεπτόταν ανόητα πράγματα ,όπως το να πάρει ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο θα γίνει πρόεδρος. Έτσι στρέφοντας την προσοχή μας στην περίπτωση της Εύας που δεν ήξερε πώς ο θεός κατείχε τέτοια θέση δεν είναι λογικό να σκεφτεί ότι αυτός ο καρπός θα της πρόσφερε την ευκαιρία να γίνει θεά. Διότι ο καρπός είναι ένα είδος τροφής και όχι τίποτα παραπάνω. Υπήρχαν τόσα άλλα πράγματα στον κήπο της Εδέμ να δοκιμάσει για να γίνει μια θεά, το πιο επικίνδυνο διάλεξε να δοκιμάσει; Όμως το πιο επικίνδυνο της τράβηξε την προσοχή όπως στην προτελευταία δικαιολογία που λέχτηκε ότι η Εύα υποψιάστηκε ότι ο απαγορευμένος καρπός θα της έδινε την ευκαιρία να γίνει θεά. Επειδή όπως αναφέρεται στην δικαιολογία ο Θεός με το να απαγορεύσει της Εύας να φάει από τον καρπό, η Εύα νόμισε ότι της κρύβει την ευκαιρία να γίνει Θεά σαν κι αυτόν. Άρα και πάλι οδηγούμαστε στο ίδιο σημείο που ανέφερα πιο πάνω: Γιατί δεν σκέφτηκε ότι αν ο Θεός δεν ήθελε να γίνει θεά η Εύα δεν θα έβαζε καν το δέντρο εκεί! Οι δύο πρώτες δικαιολογίες που ειπώθηκαν από τους μελετητές της Γραφής δεν αναφέρονται στην Αγία Γραφή. Η Αγία Γραφή δεν αναφέρει καμιά από τις δύο δικαιολογίες πουθενά. Το μόνο που αναφέρει είναι ότι κατόπιν της συζήτησης με το φίδι η Εύα είδε ότι ο απαγορευμένος καρπός της ήταν ποθητός στα μάτια(Γένεσης 3:5) και τον έφαγε. Γιατί τότε ο Θεός δεν φρόντισε να γραφτούν οι δύο αυτές δικαιολογίες; Εν τω μεταξύ αυτές οι δικαιολογίες καταρρίπτονται ούτος ή άλλως όπως τις έχουμε εξετάσει πιο πάνω. Καμιά από τις δικαιολογίες τους δεν ευσταθεί! Άρα γιατί ο Θεός δεν φρόντισε να γραφτούν περισσότερα ώστε να μην υπάρχουν τέτοια μεγάλα κενά; Θα έπρεπε ο Θεός να φροντίσει τέτοια κενά ώστε να μην χρειάζονται οι δούλοι του να τα συμπληρώνουν ακόμη και με αυτές τις φτηνές δικαιολογίες.
Ένα ακόμη στοιχείο που κάνει την ιστορία του Αδάμ και της Εύας να φαίνεται πλαστή είναι αυτό που λέγεται από τους μελετητές της Αγίας Γραφής ότι η Εύα ίσως αμφέβαλε αν ο Θεός έλεγε την αλήθεια. Είναι δυνατό ένα ερπετό να την κάνει να αμφιβάλει τον Θεό που την δημιούργησε; Στην Αγία Γραφή δεν αναφέρεται ότι η Εύα αμφέβαλε τα λόγια του Θεού. Από την άλλη δεν πέρασε κάποιο χρόνο συναναστροφής με το φίδι για να καλλιεργηθούν οι αμφιβολίες της διότι κατόπιν της συζήτησης που είχε με το φίδι έφαγε τον απαγορευμένο καρπό. Έχοντας βάση της Γραφής υπόψη ότι η Εύα ήταν μια τέλεια γυναίκα ρίσκαρε την ζωή της να φάει τον απαγορευμένο καρπό για κάτι που δεν ήταν σίγουρη. Ένας λογικός ατελής άνθρωπος θα έβαζε σε ρίσκο την ζωή του στην συγκεκριμένη περίπτωση; Η θα έκανε μια πιο προσεχτική σκέψη στο αν θα έβαζε σε ρίσκο τη ζωή του; Φυσικά ένας λογικός άνθρωπος θα έκανε το δεύτερο. Ενώ η Εύα που ήταν τέλεια και άκουσε τον Θεό μέσω του Αδάμ ρίσκαρε την ζωή της κάνοντας κάτι που δεν θα έκανε ένας ατελής και λογικός άνθρωπος. Αυτό είναι ακόμη ένα σημείο πού δείχνει ότι η Εύα δεν ήταν τέλεια. Από την άλλη μεριά θα ήταν πιο λογικό η Εύα να έκανε με σιγουριά αυτή την κίνηση. Κάνοντας όμως αυτή την κίνηση με σιγουριά σημαίνει ότι δεν πίστεψε τα λόγια του δημιουργού της αλλά του φιδιού. Δηλαδή αν ήταν σίγουρη σημαίνει ότι πίστευε ότι ο Θεός ήταν ψεύτης. Πάλι ερχόμαστε στο ίδιο σημείο που δείχνει ότι η Εύα δεν ήταν τέλεια διότι πίστεψε το φίδι και πέρασε για ψεύτη τον δημιουργό της που της είπε ξεκάθαρα να μην πάρει τον απαγορευμένο καρπό. Δεν είναι λογικό μια τέλεια γυναίκα να πέσει από ένα λάθος που δεν θα έκανε ένας ατελής και λογικός άνθρωπος. Είτε αμφέβαλε για την εντολή που έδωσε ο Θεός είτε πίστευε ότι ήταν ψεύτης που δεν είναι λογικό, πήρε τον καρπό κάνοντας την εξής σκέψη όπως ειπώθηκε σε μια συγκεκριμένη δικαιολογία «Η Εύα πήρε τον καρπό διότι ότι ο Θεός της έκρυβε την δύναμη να γίνει Θεά σαν και αυτόν και δεν το ήθελε ο Θεός αυτό». Πάλι καταλήγουμε στο ίδιο σημείο : Γιατί δεν σκέφτηκε ότι αν ο Θεός δεν ήθελε να γίνει Θεά η Εύα δεν θα έβαζε καν το δέντρο εκεί; Αν ένα ατελή μυαλό μπόρεσε να κάνει αυτή τη λογική σκέψη γιατί η Εύα δεν το έκανε;
*Μελετώντας την Αγία Γραφή θα βρείτε ότι δεν υπήρχε μόνο το δέντρο του καλού και του κακού αλλά και το δέντρο της ζωής(Γένεσης 3:22 ). Αν ο Αδάμ και η Εύα έτρωγαν από αυτό το δέντρο θα μπορούσαν να ζήσουν αιώνια(Γένεσης 3:22). Όπως λέει η Αγία Γραφή ο Σατανάς ήθελε να πάρει την δόξα από τον Θεό και να έχει εκείνος την δόξα από τους ανθρώπους(1Ιωάννη 5:19 και Αποκάλυψη 12:9), πράμα που μας δημιουργεί σκέψεις. Έχοντας υπόψη το δέντρο της ζωής ο Σατανάς μπορούσε να πάρει τον Αδάμ και την Εύα στο δέντρο της ζωής ώστε να μπορούν να ζουν αιώνια τρώγοντας από τον καρπό του και έτσι μετέπειτα να τους οδηγήσει στο άλλο δέντρο ώστε να αμαρτήσουν. Έτσι ο Αδάμ και η Εύα θα ζούσαν μια αμαρτωλή και αιώνια ζωή. Σκεφτείτε για λίγο, οι κακοί άνθρωποι θα ζούσαν αιώνια χωρίς να πεθάνουν και έτσι θα ήταν για πάντα υπόδουλοι στον Σατανά. Ο Σατανάς θα μπορούσε να έχει αιώνια την δόξα από τους ανθρώπους. Όμως βλέποντας το θέμα από την άλλη μεριά ο Θεός που είναι ο δημιουργός θα επέμβαινε ούτος η άλλος. Αν το έκανε θα αθετούσε τον κανόνα του διότι αν δούμε λέξη προς λέξη τα λόγια του Θεού είπε ότι πρέπει να φύγει ο άνθρωπος από τον κήπο της Εδέμ γιατί αν φάει από τον δέντρο της ζωής θα ζούσε αιώνια. Έτσι με το να διώξει τον Αδάμ και την Εύα και να βάλει δύο αγγέλους στη είσοδο του κήπου για να μην φάνε από το δέντρο της ζωής φαίνεται ότι τηρούσε τους κανόνες του . Ο Θεός δεν θα περίμενε να φάει ο Αδάμ και η Εύα από το δέντρο της ζωής ώστε μετέπειτα να μπορέσουν να φάνε από το δέντρο του καλού και του κακού για να ζουν για πάντα αμαρτωλά και ύστερα να επέμβει αθετώντας τον κανόνα του. Αν ο Θεός είχε σκοπό να αθετήσει τον κανόνα του όταν Σατανάς θα μπορούσε να κάνει αυτή την κίνηση τότε δεν θα έμπαινε στον κόπο να φυλάξει τον κήπο που ήταν το δέντρο της ζωής με δύο αγγέλους . Που σημαίνει ότι ο Σατανάς θα μπορούσε να πάρει τον Αδάμ και την Εύα να φάνε από το δέντρο της ζωής και μετά να αμαρτήσουν τρώγοντας από το δέντρο του καλού και του κακού και έτσι να τους υποδουλώσει αιώνια στην αμαρτία και να έχει αυτός για πάντα την δόξα από την ανθρωπότητα. Γιατί ο Σατανάς που έχει πιο σατανικό μυαλό από εμάς τους ανθρώπους δεν το έκανε;
Δεν πρέπει να αφήσουμε απαρατήρητη την παρουσία του Σατανά ως φίδι που είχε σκοπό να ξεγελάσει την Εύα. Σκεφτείτε….. Τι θα μπορούσε να ξεγελάσει μια τέλεια γυναίκα σαν την Εύα ή τον Αδάμ, μια παρουσία με ένα φίδι ή μια παρουσία ενός αγγέλου. Φυσικά με το να παρουσιαστεί ο Σατανάς ως Άγγελος που είδη ήταν θα έπειθε περισσότερο την Εύα παρά ένα φίδι. Η παρουσία του φιδιού μας λέει πολλά για το πως γράφτηκε η Αγία Γραφή. Εδώ φαίνεται ότι το φίδι είναι επινόηση ανθρώπου διότι το φίδι είναι θεωρείται πονηρό ανάμεσα στα άλλα ζώα, άρα ο ρόλος του ταίριαζε σε αυτή την περίπτωση επειδή τα υπόλοιπα ζώα δεν ήταν τόσο πονηρά όσο αυτό. Είναι μια ιστορία με δομή ανθρώπου και όχι Θεού. Αν αυτή η ιστορία ήταν αληθινή ο Σατανάς θα παρουσιαζόταν διαφορετικά και όχι σαν φίδι.

ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΠΛΟΚ ΠΟΥ ΤΟ ΦΙΜΩΣΑΝ
http://insearchingforthetruth.blogspot.com/2008_08_18_archive.html
Aννα
Aννα
Αdmin
Αdmin

Αριθμός μηνυμάτων : 4835
Ημερομηνία εγγραφής : 02/01/2010
Ηλικία : 60
Τόπος : Αθήνα

https://randevou-ston-aera5.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης