Tό ραντεβού στόν αέρα
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Η ωρα !!

clock-desktop.com
Ελάτε να κουβεντιάσουμε

[ Copy this | Start New | Full Size ]
Πρόσφατα Θέματα
ΕΟΡΤΟΛΌΓΙΟ
Ανέκδοτα
Ανέκδοτα από το Asteiakia.gr
Πρόβλεψη ημέρας για διάφορες περιοχές
πρόγνωση καιρού από το weather.gr
Ροή είδήσεων
Αναλυτικά ζώδια
Τί παίζει τώραστήν ΤV.

 

Τίτλοι εφημερίδων
Φαρμακεία

ΙΕΡΑ ΣΙΝΔΟΝΗ...

Πήγαινε κάτω

ΙΕΡΑ ΣΙΝΔΟΝΗ... Empty ΙΕΡΑ ΣΙΝΔΟΝΗ...

Δημοσίευση  Aννα 17.03.10 20:33

ΙΕΡΑ ΣΙΝΔΟΝΗ... Poster

13 Απριλίου
ΙΕΡΑ ΣΙΝΔΟΝΗ



Η αυθεντικότητα της Σινδόνης του Τορίνο έχει μελετηθεί από πολλούς επιστήμονες, και έχουν γραφεί χιλιάδες σελίδες με στόχο κάποια επαρκή εξήγηση, αλλά ακόμη παραμένει μυστήριο αν πρόκειται για ιερό κειμήλιο ή για ανθρώπινο δημιούργημα.


Η Ιερά Σινδόνη φυλάσσεται από το 1578 στον καθεδρικό ναό του Τορίνο. Πριν φτάσει στα χέρια της Ρωμαιοκαθολικής εκκλησίας εικάζεται πως ανήκε στο Τάγμα των Ναϊτών Ιπποτών, οι οποίοι λέγεται πως την είχαν στην κατοχή τους για 200 χρόνια περίπου. Οι τελευταίοι από τους Ναΐτες που την προστάτεψαν ήταν ο Jacques De Molay (Μέγας Διδάσκαλος του Τάγματος των Ναϊτών) και G. De Charney (Μάγιστρος την Νορμανδίας), οι οποίοι κάηκαν στην πυρά το 1314, μετά την διάλυση του Τάγματος.

ΙΕΡΑ ΣΙΝΔΟΝΗ... Grecomandilio

13 Απριλίου
ΙΕΡΑ ΣΙΝΔΟΝΗ



Η αυθεντικότητα της Σινδόνης του Τορίνο έχει μελετηθεί από πολλούς επιστήμονες, και έχουν γραφεί χιλιάδες σελίδες με στόχο κάποια επαρκή εξήγηση, αλλά ακόμη παραμένει μυστήριο αν πρόκειται για ιερό κειμήλιο ή για ανθρώπινο δημιούργημα.


Η Ιερά Σινδόνη φυλάσσεται από το 1578 στον καθεδρικό ναό του Τορίνο. Πριν φτάσει στα χέρια της Ρωμαιοκαθολικής εκκλησίας εικάζεται πως ανήκε στο Τάγμα των Ναϊτών Ιπποτών, οι οποίοι λέγεται πως την είχαν στην κατοχή τους για 200 χρόνια περίπου. Οι τελευταίοι από τους Ναΐτες που την προστάτεψαν ήταν ο Jacques De Molay (Μέγας Διδάσκαλος του Τάγματος των Ναϊτών) και G. De Charney (Μάγιστρος την Νορμανδίας), οι οποίοι κάηκαν στην πυρά το 1314, μετά την διάλυση του Τάγματος.



Η Σινδόνη φωτογραφήθηκε για πρώτη φορά το 1898 από τον δικηγόρο και φωτογράφο Seconda Pia. Η ανάλυση της φωτογραφίας εμφάνισε με λεπτομέρεια και με μεγαλύτερη ευκρίνεια όλες τις πληγές που αποτυπώθηκαν πάνω της. Το αρνητικό της φωτογραφίας έδωσε την εικόνα μιας κανονικής φωτογραφίας (στο θετικό της), πράγμα που υποδηλώνει ότι η εικόνα της Σινδόνης από μόνη της είναι με αποτελεσματικό τρόπο ένα είδος αρνητικού, όπου το αρνητικό ενός αρνητικού γίνεται θετικό. Οι μελετητές έχουν την εντύπωση ότι οι λεπτομέρειες και το σώμα του άνδρα πάνω στη Σινδόνη εντείνονται περισσότερο στο φωτογραφικό αρνητικό. Τα αποτελέσματα του Pia ενίσχυσαν ακόμη πιο πολύ το ενδιαφέρον σχετικά με τη Σινδόνη και κινητοποίησαν μια ανανέωση των προσπαθειών, προκειμένου να καθοριστεί η προέλευσή της.

Περισσότερο εκτεταμένη ήταν η ανάλυση του 1978 από 40 επιστήμονες όλο το 24ωρο για 5 μέρες. Αυτοί συμπέραναν ότι η απεικόνιση δεν μπορεί να είναι ζωγραφική! Δεν υπήρχε ίχνος χρώματος, μπογιάς ή βαφής πάνω στο ύφασμα. Ούτε η εικόνα έδειχνε την κατεύθυνση που φυσιολογικά δημιουργείται από τα περάσματα του πινέλου. Ούτε υπήρχε περίγραμμα της εικόνας, καθώς θα ήταν απαραίτητο για να δημιουργήσουν μια ζωγραφική παράσταση. Δεν βρέθηκε απόδειξη «στερέωσης» του υφάσματος που συμβαίνει όταν εφαρμοστεί οποιαδήποτε υγρή ουσία. Η εικόνα φαίνεται να είναι καθαρά επιφανειακή, διαπερνώντας μόνο τις δύο κορυφαίες μικρο-ίνες.

Η ανάλυση του 1978 αποκάλυψε ότι τα τρισδιάστατα χαρακτηριστικά της Σινδόνης, δείχνουν ότι το ύφασμα έχει πάνω του μια πραγματική τρισδιάστατη ανθρώπινη μορφή που είναι αδύνατον να δημιουργηθεί με ζωγραφική.

Το 1978 η Σινδόνη εκτέθηκε σε λαϊκό προσκύνημα και 3,5 εκατομμύρια άνθρωποι έσπευσαν να την δουν μέσα σε 5 μόλις εβδομάδες. Μόλις τότε (1978), μετά από χρονοβόρες και πολυετείς γραφειοκρατικές διατυπώσεις, το Βατικανό έδωσε τη συγκατάθεσή του προκειμένου να εξετασθεί το κειμήλιο από επιστήμονες για να εξακριβωθεί η αυθεντικότητα και η παλαιότητά του.

ΙΕΡΑ ΣΙΝΔΟΝΗ... 4-sinda

Παρατηρώντας το πρόσωπο, υπάρχουν κάποιες διογκώσεις που φαίνεται να είναι αιματώματα, τα οποία είναι ιδιαίτερα ορατά στο δεξί μάγουλο. Επίσης, υπάρχουν σημάδια από μώλωπες και πληγές. Στο μέτωπο, στον αυχένα και στα μαλλιά υπάρχει αίμα, ενώ πληγές φαίνεται να καλύπτουν την περιφέρεια του κεφαλιού, προκληθείσες από στεφάνι φτιαγμένο από μυτερά αγκάθια. Στο στήθος και στην πλάτη υπάρχουν πάνω από 100 γδαρσίματα, που φαίνεται να έχουν προκληθεί από μαστίγιο, το οποίο αποτελούσε όργανο βασανισμού στα ρωμαϊκά χρόνια. Στη δεξιά ωμοπλάτη υπάρχουν τετραγωνικές εκχυμώσεις που αποδίδονται σε βαρύ αντικείμενο, που μπορεί να ήταν ο οριζόντιος δοκός του σταυρού που ο καταδικασμένος έπρεπε να κουβαλήσει μέχρι το σημείο που θα γινόταν οι σταύρωσή του. Στην δεξιά θωρακική περιοχή βρέθηκαν σημάδια αίματος, που έχουν τα χαρακτηριστικά εκείνα πτωματικού αίματος.
ΙΕΡΑ ΣΙΝΔΟΝΗ... 6-sind

Τα σημάδια στους καρπούς είναι ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον σημείο: ενώ στην παραδοσιακή εικονογραφία της σταύρωσης (με εξαίρεση βέβαια κάποιους αναγεννησιακούς πίνακες) οι παλάμες είναι αυτές που είναι καρφωμένες πάνω στο ξύλο, εδώ φαίνεται ότι οι καρποί είναι καρφωμένοι, μάλιστα σε ένα συγκεκριμένο σημείο ανάμεσα στα οστά του καρπού που ονομάζεται «the space of Destot». Η συγκεκριμένη παρατήρηση μπορεί να στηριχθεί σύμφωνα με ιατροδικαστές, καθώς αν είχαν καρφωθεί οι παλάμες, δεν θα μπορούσαν να κρατήσουν το βάρος του σώματος.

myhoroscope.gr

ΙΕΡΑ ΣΙΝΔΟΝΗ... Shroud_of_Turin_1898_poster
Aννα
Aννα
Αdmin
Αdmin

Αριθμός μηνυμάτων : 4835
Ημερομηνία εγγραφής : 02/01/2010
Ηλικία : 60
Τόπος : Αθήνα

https://randevou-ston-aera5.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης