Πρόσφατα Θέματα
ΕΟΡΤΟΛΌΓΙΟ
Ροή είδήσεων
Τίτλοι εφημερίδων
Φαρμακεία
Ορέστης Μακρής
Σελίδα 1 από 1
Ορέστης Μακρής
Ο πολυαγαπημένος ηθοποιός με τις μεγάλες ευαισθησίες! Αλλοτε σαν μεθύστακας, άλλοτε σαν Αυστηρός Πατέρας και άλλοτε σαν φτωχική φιγούρα της Αθήνας του '50-'60, ο Ορέστης Μακρής άφησε αναξίτηλη την σφραγίδα του στην Χρυσή εποχή του Ελληνικού Κινηματογράφου! Με μεγάλο ταλέντο και μοναδική ερμηνεία ήταν μοναδικός στους ρόλους που κλήθηκε να ερμηνεύσει! Θα τον θυμόμαστε πάντα με πολύ Αγάπη!!
"Νίκος Περάκης"
Σύντομο Βιογραφικό:
Γεννήθηκε στη Χαλκίδα το 1899 και πέθανε στην Αθήνα το 1975. Υπήρξε ηθοποιός του θεάτρου και του κινηματογράφου. Στη αρχή της καριέρας του, ευδοκίμησε ως τενόρος, μετά την παρακμή της όμως, μετεπήδησε στην επιθεώρηση.
Πρωτοεμφανίστηκε ως τενόρος της Ελληνικής οπερέτας, τραγούδησε για πρώτη φορά στο μέτωπο, στη Νικομήδεια της Μικράς Ασίας το 1921 όταν ήταν φαντάρος της 11ης μεραρχίας. Στο πάλκο ανέβηκε το 1925 στην Κρήτη με τον θίασο της Ροζαλίας Νίκα, τραγουδώντας "Τρεις Αγάπες" του Λέχαρ.
Διαθέτοντας αυτήν την θαυμάσια φωνή , έπλασε τον τύπο του μεθύστακα που στα νούμερά του κατέληγε να τραγουδάει καντάδες. Ο τύπος του μεθύστακα, του λαϊκού ανθρώπου που πίνει για να ξεχνά τους καημούς και τα βάσανα του κόσμου, προϋπήρχε ως παράδοση στο είδος αλλά ο Μακρής του έδωσε βάθος και κοινωνική καταγωγή. Τον εμπλούτισε με τα σημαντικά χαρακτηρολογικά μοτίβα του γκρινιάρη, του πικραμένου, του αγανακτισμένου λαϊκού ανθρώπου, που με το κρασί ισορροπεί μέσα στον ανισόρροπο κόσμο μας.
Ως το θάνατό του έντυσε τον τύπο αυτό με ποικίλματα και τον κωδικοποίησε στον κινηματογράφο στην ταινία του Γ. Τζαβέλλα «Ο μεθύστακας». Στον κινηματογράφο διέπλασε και έναν αμέθυστο τύπο αλλά κοινωνικά και ψυχολογικά παράλληλο, το συντηρητικό πατέρα, το φιλάργυρο γρουσούζη και «ανάποδο» γέροντα, που όμως στο βάθος είναι αγαθός και ευαίσθητος και βρίσκει το προσωπείο του γκρινιάρη και του απρόσιτου ως άμυνα για να επιβιώσει.
Ηθοποιός σπάνιου ήθους και υψηλής επαγελματικής συνείδησης, ο Μακρής σφράγισε με την υποκριτική του λιτότητα την επιθεώρηση και με τη στερεότητά του το σινεμά. Ανήκει στην κατηγορία των"Ιερών Τεράτων" του Ελληνικού κινηματογράφου που το τέλος που είχαν δεν τους άξιζε! Έφυγε φτωχός, όπως φτωχός ήλθε στο σανίδι!
ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ:
Ο ΜΕΘΥΣΤΑΚΑΣ, ΤΟ ΑΜΑΞΑΚΙ, Ο ΓΡΟΥΣΟΥΖΗΣ, Η ΧΙΟΝΑΤΗ ΚΑΙ ΤΑ 7 ΓΕΡΟΝΤΟΠΑΛΛΗΚΑΡΑ, Η ΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΙΚΑΓΟ, Η ΚΑΛΠΙΚΗ ΛΙΡΑ και άλλες πολλές!
"Νίκος Περάκης"
Σύντομο Βιογραφικό:
Γεννήθηκε στη Χαλκίδα το 1899 και πέθανε στην Αθήνα το 1975. Υπήρξε ηθοποιός του θεάτρου και του κινηματογράφου. Στη αρχή της καριέρας του, ευδοκίμησε ως τενόρος, μετά την παρακμή της όμως, μετεπήδησε στην επιθεώρηση.
Πρωτοεμφανίστηκε ως τενόρος της Ελληνικής οπερέτας, τραγούδησε για πρώτη φορά στο μέτωπο, στη Νικομήδεια της Μικράς Ασίας το 1921 όταν ήταν φαντάρος της 11ης μεραρχίας. Στο πάλκο ανέβηκε το 1925 στην Κρήτη με τον θίασο της Ροζαλίας Νίκα, τραγουδώντας "Τρεις Αγάπες" του Λέχαρ.
Διαθέτοντας αυτήν την θαυμάσια φωνή , έπλασε τον τύπο του μεθύστακα που στα νούμερά του κατέληγε να τραγουδάει καντάδες. Ο τύπος του μεθύστακα, του λαϊκού ανθρώπου που πίνει για να ξεχνά τους καημούς και τα βάσανα του κόσμου, προϋπήρχε ως παράδοση στο είδος αλλά ο Μακρής του έδωσε βάθος και κοινωνική καταγωγή. Τον εμπλούτισε με τα σημαντικά χαρακτηρολογικά μοτίβα του γκρινιάρη, του πικραμένου, του αγανακτισμένου λαϊκού ανθρώπου, που με το κρασί ισορροπεί μέσα στον ανισόρροπο κόσμο μας.
Ως το θάνατό του έντυσε τον τύπο αυτό με ποικίλματα και τον κωδικοποίησε στον κινηματογράφο στην ταινία του Γ. Τζαβέλλα «Ο μεθύστακας». Στον κινηματογράφο διέπλασε και έναν αμέθυστο τύπο αλλά κοινωνικά και ψυχολογικά παράλληλο, το συντηρητικό πατέρα, το φιλάργυρο γρουσούζη και «ανάποδο» γέροντα, που όμως στο βάθος είναι αγαθός και ευαίσθητος και βρίσκει το προσωπείο του γκρινιάρη και του απρόσιτου ως άμυνα για να επιβιώσει.
Ηθοποιός σπάνιου ήθους και υψηλής επαγελματικής συνείδησης, ο Μακρής σφράγισε με την υποκριτική του λιτότητα την επιθεώρηση και με τη στερεότητά του το σινεμά. Ανήκει στην κατηγορία των"Ιερών Τεράτων" του Ελληνικού κινηματογράφου που το τέλος που είχαν δεν τους άξιζε! Έφυγε φτωχός, όπως φτωχός ήλθε στο σανίδι!
ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ:
Ο ΜΕΘΥΣΤΑΚΑΣ, ΤΟ ΑΜΑΞΑΚΙ, Ο ΓΡΟΥΣΟΥΖΗΣ, Η ΧΙΟΝΑΤΗ ΚΑΙ ΤΑ 7 ΓΕΡΟΝΤΟΠΑΛΛΗΚΑΡΑ, Η ΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΙΚΑΓΟ, Η ΚΑΛΠΙΚΗ ΛΙΡΑ και άλλες πολλές!
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
04.10.14 19:25 από Aννα
» H Αλβανία υποψήφια για ένταξη στην ΕΕ - “Περισσότερες μεταρρυθμίσεις”, το μήνυμα από Βρυξέλλες
24.06.14 18:18 από Aννα
» Ανοίγουν 600 θέσεις στη ΔΕΗ – Μέσω ΑΣΕΠ οι προσλήψεις
24.06.14 18:15 από Aννα
» Συναγερμός ενόψει καύσωνα - Μέτρα προφύλαξης από την γ.γ. Πολιτικής Προστασίας - Τους 40 βαθμούς θα φτάσει η θερμοκρασία
24.06.14 18:12 από Aννα
» Κλειστό το Μετσόβιο μέχρι τη Δευτέρα, με απόφαση των διοικητικών υπαλλήλων
24.06.14 18:09 από Aννα
» Πρόσκληση του ΣΥΡΙΖΑ για την συγκρότηση Παλλαϊκού Μετώπου ενάντια στην ιδιωτικοποίηση της ΔΕΗ
24.06.14 18:06 από Aννα
» Όλο το 24ωρο οι ηλεκτρονικές καταθέσεις δικογράφων
24.06.14 18:03 από Aννα
» Έλλη Κοκκίνου: Όλη η αλήθεια για το πρόβλημα της υγεία της
24.06.14 17:55 από Aννα
» HomeΕλλάδα ΧΟΡΗΓΟΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ Θάλαμος αερίων για άλλη μία φορά η Αττική
24.06.14 17:51 από Aννα