Tό ραντεβού στόν αέρα
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Η ωρα !!

clock-desktop.com
Ελάτε να κουβεντιάσουμε

[ Copy this | Start New | Full Size ]
Πρόσφατα Θέματα
ΕΟΡΤΟΛΌΓΙΟ
Ανέκδοτα
Ανέκδοτα από το Asteiakia.gr
Πρόβλεψη ημέρας για διάφορες περιοχές
πρόγνωση καιρού από το weather.gr
Ροή είδήσεων
Αναλυτικά ζώδια
Τί παίζει τώραστήν ΤV.

 

Τίτλοι εφημερίδων
Φαρμακεία

Στην τέχνη της Αραβικής Μαγείας

2 απαντήσεις

Πήγαινε κάτω

Στην τέχνη της Αραβικής Μαγείας Empty Στην τέχνη της Αραβικής Μαγείας

Δημοσίευση  Aννα 27.06.10 23:48

Ο κόσμος της αραβικής μαγείας σήμερα, είναι πολύ διαφορετικός από αυτόν της Ερμητικής μαγείας. Είναι πιο εξειδικευμένος, πιο δυνατός. Στον τομέα της πρακτικής, διδάσκεται οπωσδήποτε η Αστρική μαγεία. Αυτό το δίδασκε ο Πυθαγόρας. Η αραβική μαγεία είναι πιο εξειδικευμένη αλλά όχι πιο τυπική, απ’ ότι στην ερμητική. Ο Αμπου Μασάαρ, έβαλε κάποια οργάνωση στα τυπικά, καθότι ήταν καλά μυημένος στα ερμητικά. Έτσι μπήκαν οι περιορισμοί που υπάρχουν μέχρι σήμερα.
Η αστρική μαγεία, αυτή που βασίζεται περισσότερο στην προσπάθεια επιρροής της ειμαρμένης, είναι μια άλλη θεωρία της μαγείας που συναντάμε σήμερα, στην αραβική τέχνη. Αυτή η τέχνη βρίσκεται σε αρχαία ελληνικά τυπικά, με εκτενή αναφορά και κάπως κρυμμένες οδηγίες.

Στοιχεία Αστρικής μαγείας.
Η αστρική μαγεία έχει εξελιχθεί εδώ και εκατοντάδες χρόνια. Η προέλευσή της είναι μάλλον ένα ερωτηματικό, καθότι η ίδια περιέχει ένα μεγάλο πλήθος ανόμοιων παραδόσεων. Ωστόσο, όλες έχουν ένα κοινό σημείο, μια βασική θεωρεία που με μερικές παραλλαγές βρίσκομε επίσης στην αραβική τέχνη. Αυτή η βασική θεωρία έχει να κάνει με τους πλανήτες και τους αστέρες. Γνωστό σε μας, ήδη.
Είναι απαραίτητη η γνώση της θεωρίας για να κατανοηθούν οι δύο δυνάμεις που συνδέονται με τα 12 ζώδια, στο μαγικό τυπικό. Οι δυνάμεις αυτές αντιπροσωπεύουν τη δύναμη του Ήλιου (Σάμς) και τη δύναμη της Σελήνης (Κάμαρ).
Οι δυνάμεις του αστρικού μάγου έχουν πολλούς τομείς και μεγάλη δύναμη. Σε ορισμένες περιοχές είναι πιο ισχυρές από τις ερμητικές. Οι δυνάμεις του αστρικού μάγου επιδρούν τα μέγιστα πάνω στις ανθρώπινες υποθέσεις και στις δυνάμεις της φύσης. Οι δύο δυνάμεις του αστρικού μαγικού αντιπροσωπεύουν τους δύο τρόπους με τους οποίους η δύναμη των εξωτερικών σφαιρών μπορεί να έχει επιπτώσεις στο χαμηλότερο κόσμο. Αυτό που λέγεται «ότι είναι πάνω, είναι κάτω». Η αστρική δύναμη επιδρά στα άτομα, τα ζώα, είτε τα αντικείμενα, που είναι η σφαίρα του Σάμς, είτε τα χειρίζεται διακριτικά μέσω της δύναμης της Κάμαρ.
Η αραβική παράδοση εξελίσσεται, από πολλές απόψεις ως προς την ερμητική παράδοση. Στον ερμητισμό υπάρχει ένα μοναδικό σύνολο τεχνικής και μορφής που θα παράγει μια δεδομένη επίδραση, αλλά στην αραβική τέχνη μπορούν διάφοροι συνδυασμοί δύναμης να φέρουν παρόμοια αποτελέσματα. Παράδειγμα:
Μια ερμητική επωδή "ο αήρ είναι άυλη μορφή" προκαλεί μια ομίχλη γύρω από ένα δοχείο. Μια όμοια αστρική επωδή πιθανά να είναι ο Σάμς (Ήλιος) στο Αλ Τζάουζα (Δίδυμοι), αλλά ίσως επίσης να είναι ο Σαμς (Ήλιος) στο Αλ Χουτ (Ιχθείς) ή το Κάμαρ (Σελήνη) στο Αλ Άκραμπ (Σκορπιό).

Τα ζώδια και οι εποχές
Κάθε ζώδιο συνδέεται με μια ιδιαίτερη εποχή. Όλα τα ζώδια που συνδέονται με την τρέχουσα εποχή ενισχύονται, με αυτόν τον τρόπο προσθέτοντας συν, σε όλες τις μαγικές δραστηριότητες που χρησιμοποιούν αυτά τα ζώδια. Επίσης, η σχέση μεταξύ του μάγου, της εποχής και του μαγικού ζωδίου γέννησης είναι κύριο στην τέχνη αυτή.

Αστρικές δυνάμεις
Σάμς (شمس ) ο Ήλιος
Είναι η εξωτερική δύναμη που ενεργεί επάνω σε έναν στόχο. Οι περίοδοι αυτής της δύναμης έχουν χαρακτηριστικά ορατά, αφύσικα αποτελέσματα, όπως η έλευση μιας θύελλας χιονιού στο μέσο του καλοκαιριού. Ο Σαμς συνδέεται με τη ζωή, τη γνώση, και την αρχή. Τα έργα του γίνονται κατά τη περίοδο της ημέρας.

Κάμαρ (قمر ) η Σελήνη
Η Κάμαρ είναι η δύναμη που ενεργεί από μέσα από έναν στόχο. Οι περίοδοι αυτής της δύναμης δεν έχουν είτε καμία ορατή επίδραση, είτε μια επίδραση που θα μπορούσε να μπερδευτεί με ένα φυσικό περιστατικό, όπως μια θύελλα που ετοιμάζεται αργά στον ορίζοντα πριν ξεσπάσει. Η Κάμαρ συνδέεται με την αποσύνθεση, την εσφαλμένη κατεύθυνση και την αλλαγή. Τα έργα της γίνονται κατά την περίοδο της νύχτας.
Οι υπόλοιπες αστρικές δυνάμεις είναι: Ατάρεντ (عطارد ) ο Ερμής, Ζόχρα (زهرة ) η Αφροδίτη, Μαρίχ (مريخ ) ο Άρης, Μουστάρι (مشترى ) ο Δίας, Ζόχαλ (زحل ) ο Κρόνος.

Αστρικά Ζώδια
(حمل ), ο Κριός. Εποχή η άνοιξη, μήνας ο Απρίλιος ή ο μήνας Σάουαλ (شوال ). Στοιχείο Πύρινο نار. Επηρεάζει τα χέρια. Υλικά το ρουμπίνι. Ιδιότητες: φθορά, καταστροφή, δύναμη, σθένος, έναρξη.

(ثور ), ο Ταύρος. Εποχή, η άνοιξη, μήνας ο Μάιος ή ο μήνας Δουλ Κάντα (ذو القعدة). Στοιχείο Γήινο تراب. Επηρεάζει το στέρνο και το στήθος. Υλικά ο όνυχας και το μάρμαρο. Ιδιότητες: πάθος, ζήλια, ανιαρότητα.
(جوزاء ), οι Δίδυμοι. Εποχή το θέρος, ο μήνας Ιούνιος ή ο μήνας Δου Αλ Χίτζα (ذو الحجة ). Στοιχείο Αέρινο هواء. Επηρεάζει τους οσφύες, την οσφυϊκή χώρα. Υλικά, το διαμάντι, το λαζούριο. Ιδιότητες: δημιουργία, κατανόηση, αλαζονεία, υπεροψία.

(سرطان ), ο Καρκίνος. Εποχή, το θέρος, μήνας ο Ιούλιος ή ο μήνας Μουχάραμ (محرم) η αρχή του έτους. Στοιχείο Υδάτινο ماء. Επηρεάζει το αίμα. Υλικά, η οπαλίνα και το μαργαριτάρι. Ιδιότητες: σχέσεις, συγγενείς, όνειρα, διαίσθηση, έμπνευση, ενόραση.
(أسد ), ο Λέων. Εποχή το θέρος, μήνας ο Αύγουστος ή ο μήνας Σάφαρ (صفر). Στοιχείο Πύρινο نار. Επηρεάζει την καρδιά. Υλικά ο σάπφειρος. Ιδιότητες: σύγκρουση, διαμάχη, θάρρος, υπερηφάνεια.

(سنبلة ), η Παρθένος. Εποχή το φθινόπωρο, μήνας ο Σεπτέμβριος ή ο μήνας Ραμπία Αλάουαλ (ربيع الاول ). Στοιχείο Γήινο تراب. Επηρεάζει στο σώμα, όλα. Υλικά, ο αμέθυστος. Ιδιότητες: γνώση, λογική, υπερβολή.

(ميزان ), ο Ζυγός. Εποχή το φθινόπωρο, μήνας ο Οκτώβριος ή ο μήνας Ραμπία Αθάνι (ربيع الثانى ). Στοιχείο Αέρινο هواء . Επηρεάζει το στόμα. Υλικά ο νεφρίτης και το τουρκουάζ. Ιδιότητες: επικοινωνία, ερμηνεία, διασαφήνιση, αναποφασιστικότητα.

Άκραμπ (عقرب ), ο Σκορπιός. Εποχή το φθινόπωρο, μήνας ο Νοέμβριος ή ο μήνας Τζουμάντα Αλάουαλ (جمادى الاول ). Στοιχείο Υδάτινο ماء. Επηρεάζει τα πόδια. Υλικά ο οψιδιανός (ορυκτό). Ιδιότητες: ταξίδια, κίνδυνοι, φόβος.

(قوس ), ο Τοξότης. Εποχή ο χειμώνας, ο μήνας Δεκέμβριος ή ο μήνας Τζουμάντα Αθάνι (جمادى الثانى ). Στοιχείο Πύρινο نار. Επηρεάζει στο σώμα όλα. Υλικά ο γρανάτης. Ιδιότητες: αλλαγή, αναχώρηση, αναμνήσεις.

(جدى ), ο Αιγόκερως. Εποχή ο χειμώνας, μήνας ο Ιανουάριος ή ο μήνας Ράτζαμπ (رجب ). Στοιχείο Γήινο تراب. . Επηρεάζει τους βραχίονες. Υλικά, ο ίασπις, το οστό, το απολίθωμα. Ιδιότητες: πρακτικότητα, θυσία.

(دالى ), ο Υδροχόος. Εποχή το χειμώνας, ο μήνας Φεβρουάριος ή ο μήνας Σάαμπαν (شعبان ). Στοιχείο Αέρινο هواء. Επηρεάζει τα μάτια. Υλικά ο σμάραγδος. Ιδιότητες: ανακάλυψη, διορατικότητα, οξυδέρκεια, ενόραση, αστάθεια, ρευστότητα

( حوت ), οι Ιχθείς. Εποχή, η άνοιξη, μήνας ο Μάρτιος ή ο μήνας Ραμαντάν (رمضان ). Στοιχείο Υδάτινο ماء. Επηρεάζει τα αυτιά. Ιδιότητες: πίστη, υποταγή, σύγχυση, αναστάτωση.

Υπολογισμός Αστρικής μαγικής επίκλησης.
Η αστρική μαγεία περιέχει τρεις σταθερούς τύπος επωδών που βρίσκονται στην Ερμητική τέχνη κυρίως, αλλά και αλλού. Το τυπικό, η δημιουργία και η τελετουργία. Ο υπολογισμός του τυπικού είναι ο ίδιος με την Ερμητική μαγεία. Η ικανότητα σε μια ισχυρή τεχνική συν την ικανότητα του ζωδίου που είναι η δημιουργία, δίνει ένα καλούπι, που μετατρέπεται σύμφωνα με τους κανόνες.

Ημέρες της εβδομάδας: Κυριακή – Αλάχαντ الأحد, Δευτέρα – Αλαθνίν ‏الأثنين, Τρίτη - Αθάλαθα الثلاثاء, Τετάρτη – Αλάρμπαα الأربعة, Πέμπτη – Αλχαμίς الخميس, Παρασκευή – Αλτζούμαα الجمعة, Σάββατο – Ασάμπατ السبت

Οι πλανήτες και τα σχήματά - Ουαφίκ ( وفق ) τους.
Ο Ήλιος έχει το εξάγωνο. Το εξάγωνο έχει το γράμμα و Το εξάγωνο έχει 36 αριθμούς (6*6)
Η Σελήνη έχει το εννεάγωνο. Το εννεάγωνο έχει το γράμμα ط Το εννεάγωνο έχει 81 αριθμούς (9*9)
Ο Άρης έχει το πεντάγωνο. Το πεντάγωνο έχει το γράμμα ه Το πεντάγωνο έχει 25 αριθμούς (5*5)
Ο Ερμής έχει το οκτάγωνο. Το οκτάγωνο έχει το γράμμα ح Το οκτάγωνο έχει 64 αριθμούς (8*8)
Ο Δίας έχει το τετράγωνο. Το τετράγωνο έχει το γράμμα د Το τετράγωνο έχει 16 αριθμούς (4*4)
Η Αφροδίτη έχει το επτάγωνο. Το επτάγωνο έχει το γράμμα ز Το επτάγωνο έχει 49 αριθμούς (7*7)
Ο Κρόνο έχει το τρίγωνο. Το τρίγωνο έχει το γράμμα ج Το τρίγωνο έχει 9 αριθμούς (3*3)

Τα σχήματα των πλανητών καθορίζουν τα φυλακτά τους, με ιδιαίτερες χρήσεις το καθένα.
Η επιστήμη λοιπόν, που δείχνει πως οι ανθρώπινες ψυχές μπορούν να προετοιμαστούν για να ασκήσουν μια επιρροή πάνω στον κόσμιο των στοιχείων, είτε χωρίς κάποια ενίσχυση, είτε με ενίσχυση των ουρανίων θεμάτων, χωρίζεται σε δύο είδη. Το πρώτο είδος είναι η μαγεία και το δεύτερο είδος τα φυλακτά.
Αυτά τα είδη απαγορευμένα εμφανώς από τους θρησκευτικούς νόμους, αλλά διδασκόμενα μέσα στις Βίβλους, κατευθύνουν Θεϊκά όντα ή όντα της Δημιουργίας Του, όπως οι αστέρες, τα πνεύματα κλπ.
Η μαγική επιστήμη στον αραβικό κόσμο, καλλιεργήθηκε στην Περσία, στη Συρία, στη Χαλδαία και στον Κοπτικό λαό της Αιγύπτου. Αυτοί όλοι έμαθαν την επιστήμη της μαγείας και ανέπτυξαν πολλούς κλάδους της, όπως είναι η αλχημεία. Ορίζουν οι Άραβες αποκρυφιστές πως οι ανθρώπινες ψυχές είναι ίδιες από απόψεως φύσης, λειτουργίας, ουσίας. Όμως, έχει η κάθε μία ιδιαίτερες ιδιότητες.
Όλη η μαγική άσκηση αποτελείται από κατευθύνσεις μέσα στις σφαίρες, τους αστέρες, τους υψηλότερους κόσμους ή στους κατώτερους τέτοιους, και κατά συνέπεια η μαγική άσκηση είναι αφοσίωση και λατρεία που κατευθύνεται φαινομενικά σε όντα εκτός του Θεού. Όμως, αν σηκώσομε τα πέπλα των Βίβλων, θα μπορέσομε να ξεχωρίσομε τα όντα εκτός του Θεού. Ποια είναι αυτά; Δεν υπάρχουν. Όλα είναι δημιουργήματά Του. Ακόμα και αυτός που ονομάζεται από τους φτωχούς σε ποιότητα, διάβολος. Αν και αυτός δεν υπάρχει. Γιατί;
Πώς μπορεί ένας Θεός γεμάτος αγάπη και συγκατάβαση για τον Άνθρωπο, που του μοιάζει σαν σταγόνα από το ύδωρ του, να κατασκευάσει ένα τέτοιο όν; Αυτό το όν ήλθε με το Μεσαίωνα, όταν σκεπάστηκαν επιμελημένα οι Βίβλοι για να μπορέσει να κυριαρχήσει στα πνεύματα ο μεγάλος ύπνος. Οι Ερινύες αγνοήθηκαν, οι Μοίρες παραμερίστηκαν, οι Μούσες σιώπησαν. Όμως, η αφύπνιση έγινε πριν λίγα χρόνια, περίπου το 1997.
Στην ιστορία της θρησκευτικής - φιλοσοφικής σκέψης της πρόσφατης αρχαιότητας, ο Πρόκλος μελέτησε τα μαγικά ονόματα. Αρχικά, η θρησκεία και η μαγεία ήταν ένα, συμβίωναν μαζί. Όμως και η φιλοσοφία και η θρησκεία βρίσκονταν κάτω από αλληλεπίδραση. Ο Ιουδαϊσμός ερμηνεύθηκε ως "αληθινή φιλοσοφία" από τον πρώτο καιρό και ο χριστιανισμός έγινε αδιανόητος χωρίς το φιλοσοφικό στοιχείο. Και δεν μπορούσε να μην γίνει έτσι. Δεν υπήρχε καμία πιθανότητα να μπορέσει η νέα θρησκεία να εισχωρήσει στα πλήθη. Έπρεπε να κρατηθούν οι βασικές γραμμές της φιλοσοφίας. Έτσι, με νέα μορφή η φιλοσοφία, τη θεολογία, ο πρώτος Χριστιανός, και έπειτα οι άλλοι, επεξηγεί ζωντανά αυτήν την κινητοποίηση.
Αυτό ήταν μοιραίο για την κλασσική εποχή που άλλαξε όχι μόνο τη φιλοσοφία, αλλά και τη θρησκευτική πρακτική, άλλαξε η θρησκευτικότητα της ίδιας.
Το αποτέλεσμα ήταν μάλλον άσχημο και εις βάρος της ελληνικής φιλοσοφίας – θρησκείας. Τα ρωμαϊκά και τα διαφορετικά άλλα ανατολικά στοιχεία εμφανίζονται και μπαίνουν φαινόμενα όπως μια ξένη θεογονία, ονόματα σε άλλη γλώσσα κλπ.
Ανάμεσα στα φαινόμενα εμφανίστηκαν κάποια που διακριτικά είχαν σε εμφανή βαθμό τη φιλοσοφία – θρησκεία, είτε ήταν γραμματόσημα, είτε ήταν νομίσματα, κλπ. Σε αρχικό χρόνο, η πρώτη σοβαρή φιλοσοφική μελέτη, που αφιερώνεται στη μαγική ικανότητα, ανήκει στον Πορφύριο. Πρέπει να σημειωθεί η γενικότητα του ελληνιστικού μαγικού πρακτικού, δεδομένου ότι είναι γνωστή πλέον, εδώ και πολλά χρόνια, από τους μαγικούς πάπυρους και τις νεοπλατωνικές τελετουργίες. Η πλειοψηφία στοιχείων, που συνθέτουν τις μαγικές πράξεις αποκαλύπτονται στα κείμενα του Πρόκλου και στους διαδόχους.
Απαίτηση της υψηλής αγνότητας για τη διεύθυνση της πράξης (PGM IV, Πρόκλος «Κρατύλος Πλάτωνος») κατά τρόπο ειδικό για τα έτοιμα γλυπτά των αποκαλούμενων Θεών (PGM IV, Πρόκλος «Τίμαιος Πλάτωνος») τα αποκαλούμενα σύμβολα, δηλαδή οι πέτρες, τα ζώα, τα οποία βρίσκονται στη συμπονετική σύνδεση με τον αποκαλούμενο Θεό, οι φύσεις, οι γραφικές αντιπροσωπεύσεις και τα γραπτά, οι προσευχές στους Θεούς, τα αποκαλούμενα αληθινά ή βάρβαρα ονόματα των Θεών, τα οποία μεταδίδουν την αποτελεσματικότητα στις προσευχές και τις επικλήσεις, τα φυλακτήρια σαν μέσον προστασίας από την εξωτερική και κακή επιρροή κατά τη διάρκεια της πράξης και άλλα πολλά που αποτελούν το απαραίτητο οπλοστάσιο του μάγου και του θεουργού νεοπλατωνιστή. Όλα αυτά, κατά μια περίεργη σύμπτωση βρίσκονται έτσι καταγραμμένα στην Αραβική αποκρυφολογία, πολλά κράτησαν τις μορφές τους, άλλα άλλαξαν χρησιμοποιώντας περσο-αραβικά καθαρά στοιχεία.
Η πρακτική, είτε αυτή ονομαστεί μαγεία, είτε ονομαστεί θεουργία, αδιάφορο σε αυτό το σημείο, αφορά σε σκοπούς μαγικούς. Οι μαγικοί πάπυροι αποκαλύπτουν τη θαυμάσια κοσμογονία (PGM, ΧΙΙΙ, 162-206) και τη διαδικασία των σημαντικότερων Θεών (PGM, ΧΙΙΙ, 138-162). Ο απολογισμός της κοσμογονίας και η επαφή με το Θεό είναι για τους ενδιάμεσους στόχους μόνο των μάγων. Για παράδειγμα, στο 8ο βιβλίο του Μωυσή στον PGM, ΧΙΙΙ, ο εκπαιδευτής στον τρόπο επαφής με τον υψηλότερο Θεό, δίνει οδηγίες στο μάγο πώς μπορεί να προστατευθεί από δηλητήριο.
Τέτοιες πρακτικές, περισσότερο προστασίας και λιγότερο υλοποίησης, ίσως δούμε αργότερα στις σελίδες του Astro.

Aννα
Aννα
Αdmin
Αdmin

Αριθμός μηνυμάτων : 4835
Ημερομηνία εγγραφής : 02/01/2010
Ηλικία : 59
Τόπος : Αθήνα

https://randevou-ston-aera5.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Στην τέχνη της Αραβικής Μαγείας Empty Απ: Στην τέχνη της Αραβικής Μαγείας

Δημοσίευση  Aννα 27.06.10 23:50

28 χαρακτήρες του αραβικού αλφαβήτου στους Σεληνιακούς Σταθμούς.

Η ακριβής αστρολογική σημασία των Σεληνιακών Σταθμών και των μεθόδων της χρησιμοποίησής των έχουν σχεδόν ολοσχερών χαθεί και υπάρχει πολύ ανάγκη στην αναζήτηση αυτού του θέματος. Αν και πιστεύομε πως οι αρχαίοι συγγραφείς είναι υπερβολικά σπουδαίοι και μεγάλο τμήμα της Παλιάς Αστρολογίας βασίστηκε σʼ αυτούς. Ο Κορνήλιος Αγρίππας λέει: “σε αυτούς τους εικοσιοκτώ Σταθμούς γίνεται μια μίξη που έκρυψε πολλά μυστικά της Σοφίας των Αρχαίων, με τα οποία αυτοί εργάστηκαν με δέος για όλα τα πράγματα τα οποία είναι κάτω από τον Κύκλο της Σελήνης”.
Στάθηκα πολύ τυχερή στα 25 έτη έρευνας της Αραβικής Αποκρυφολογίας. Βρήκα αρχαίο βιβλίο στην αραβική καθαρεύουσα που αναφέρει μεταξύ άλλων, σημαντικές πληροφορίες για αυτούς τους Σταθμούς της Σελήνης.
Κάθε Σταθμός έχει ένα όνομα, ένα γράμμα, ένα εδάφιο από το Άγιο Κοράν, μια ωφέλεια.
Παραθέτω πίνακα με τις ιδιότητες αυτές:

1ος Σταθμός.
Όνομα: (Al Sharatain- Αλ Σαρατέιν) شرطين
Γράμμα: أ
Εδάφιο: هو الاول و الا خر و الظاهر و الباطن و هو بكل شيً عليم

2ος Σταθμός.
Όνομα: (Al Butain- Αλ Μπουτέιν) بطين
Γράμμα: ب
Εδάφιο: بديع السموت و الارض أنى يكون له و لم تكن له صاحبة و خلق كل شىء و هو بكل سىء عليم

3ος Σταθμός.
Όνομα: (Al Thurayya – Αλ Θουράγια ) ثريا
Γράμμα: ج
Εδάφιο: سورة الملك

4ος Σταθμός.
Όνομα: (Al Dabaran- Αλ Νταμπαράν ) دبران
Γράμμα: د
Εδάφιο: هو الاول و الا خر و الظاهر و الباطن و هو بكل شيً عليم

5ος Σταθμός.
Όνομα: (Al Hakʼah- Αλ Χακά) هقعة
Γράμμα: ﻫ
Εδάφιο: هو الاول و الا خر و الظاهر و الباطن و هو بكل شيً عليم

6ος Σταθμός.
Όνομα: (Al Hanʼah- Αλ Χανά) هنعة
Γράμμα: و
Εδάφιο: Το εδάφιο كرسي

7ος Σταθμός.
Όνομα: (Al Nira – Αλ Νιρά) ذراع
Γράμμα: ز
Εδάφιο: سورة الفاتحة

8ος Σταθμός.
Όνομα: (Al Nashrah – Αλ Νασρά) نشرة
Γράμμα: ح
Εδάφιο: سورة ال عمران

9ος Σταθμός.
Όνομα: (Al Tarf- Αλ Τάρφ) طرفة
Γράμμα: ط
Εδάφιο: τα τρία πρώτα εδάφια της سورة ط

10ος Σταθμός.
Όνομα: (Al Jabhah- Αλ Τζαμπχά) جبهة
Γράμμα:ي
Εδάφιο: Τα 5 πρώτα εδάφια سورة يس

11ος Σταθμός.
Όνομα: (Al Zubrah- Αλ Ζουμπρά) زبرة
Γράμμα: ك
Εδάφιο: انما امره اذا اراد شينا ان يقول له كن فيكون

12ος Σταθμός.
Όνομα: (Al Sarfah- Αλ Σαρφά) صرفة
Γράμμα: ل
Εδάφιο: الله لطيف يعباده برزف من يشاء و هو الفوى العزيز

13ος Σταθμός.
Όνομα: (Al Awwa – Αλ Άουα) عواء
Γράμμα: م
Εδάφιο: Το εδάφιο قل اللهم مالك الملك

14ος Σταθμός.
Όνομα: (Al Simak- Αλ Σιμάκ) سماك
Γράμμα: ن
Εδάφιο: ربنا افرغ علينا صبرا و ثبت اقدامنا و انصرنا على القوم الكافرين

15ος Σταθμός.
Όνομα: (Al Ghafr – Αλ Γάφρ) غغر
Γράμμα: س
Εδάφιο: سلام قولا من رب رحيم

16ος Σταθμός.
Όνομα: (Al Jubana – Αλ Ζουμπάνα) زبابا
Γράμμα: ع
Εδάφιο: و الله خلقكم و ما تعماون

17ος Σταθμός.
Όνομα: (klil al Jabhah- Κλίλ) كليل
Γράμμα: ف
Εδάφιο: و عنده مفاتح الغيب لا يعلمها الا هو و يعلم ما فى البر و البحر و ما تسقط من و رقة الا يعلمها ولا حبة فى ظلمات الارض و لا رطب و لا يابس الا فى كتاب منين

18ος Σταθμός.
Όνομα: (Al Kalb – Αλ Κάλμπ) قلب
Γράμμα: ص
Εδάφιο: و نزلنا من السماء ما مباركا فانبتنا به جنات و حب الحصيد

19ος Σταθμός.
Όνομα: (Al Shaulah- Αλ Σάουλα) شولة
Γράμμα: ق
Εδάφιο: اعف عنا و اغفرلنا و ارحمنا انت مولينا فانضرنا على القوم الكافرين

20ος Σταθμός.
Όνομα: (Al Naʼaim – Αλ Ναα-ίμ) نعايم
Γράμμα: ر
Εδάφιο: ربنا و سعت كل شىء رحمة و علما – فأ ما إن كان من المقربين فروح و ريحان و جنة نعيم

21ος Σταθμός.
Όνομα: (Al Baldah - Αλ Μπαλντά ) بلدة
Γράμμα: ش
Εδάφιο: و كذلك اخذ ربك إذا اخذ القرى و هى ظالمة ان اخذه اليم شديد

22ος Σταθμός.
Όνομα: (Al Saʼd al Dhabih – Αλ Δάμπιχ) ذابح
Γράμμα: ت
Εδάφιο: ثم تاب عليهم ليتو بوا إن الله هو التواب الرحيم

23ος Σταθμός.
Όνομα: (Al Saʼd al Bula – Αλ Σάντ Μπούλα) سعد بلع
Γράμμα: ث
Εδάφιο: ربنا أفرغ علينا صبرا و ثبت أقدامنا و انصرنا على القوم الكافرين – الثابت فى الحياة الدنيا و فى الاخرة

24ος Σταθμός.
Όνομα: (Al Saʼd al Suʼud –Αλ Σάντ Σουούντ ) سعد السعود
Γράμμα: خ
Εδάφιο: Το εδάφιο قل اللهم مالك الملك

25ος Σταθμός.
Όνομα: (Al Saʼd al Ahbiyah – Αλ Σάντ Αλαχμπίγια)سعد الاخبية
Γράμμα: ذ
Εδάφιο: يا أيها الذين امنوا اذكروا الله ذكرا كثيرا و سبحوه بكرة و أصيلا

26ος Σταθμός.
Όνομα: (Al Fargh al Mufdim- Αλ Φάργ Αλμφντίλμ) فرع المفدم
Γράμμα: ض
Εδάφιο: و يضل الله الظالمين و يفعل الله ما يشاء

27ος Σταθμός.
Όνομα: (Al Fargh al Moukhir- Αλ Φάργ Αλμουχίρ ) فرع الموخر
Γράμμα: ظ
Εδάφιο: ألا لعنة الله على الظالمين الذين يصدون عن سبيل الله و يبغو نها عوجا و هم با لاخرة هم كافرون

28ος Σταθμός.
Όνομα: (Al Rasha – Αλ Ρασά) رشا
Γράμμα: غ
Εδάφιο: ألم يجدك يتيما فا وى و وجدك ضالا فهدى و وجدك فاغنى

Όταν επιθυμείς να εκτελέσεις την εργασία σου μέσα στην ημέρα, κανόνισε να είναι η Σελήνη στον Ωροσκόπο και ένα ημερήσιο ζώδιο να ανέρχεται. Αν γίνεται τη νύχτα, άφησε ένα νυκτερινό ζώδιο να ανέρχεται. Και άφησε να ανέρχεται ένα ζώδιο Μακράς Αναφοράς, για εργασίες της μαγείας που είναι ελαφρές και εύκολες, δηλ., ασήμαντες και σίγουρες. Και άφησε να ανέρχεται ένα ζώδιο Σύντομης Αναφοράς για σοβαρότερες εργασίες. Και για εκείνο τον λόγο άφησε τους χρήσιμους πλανήτες να είναι σε μια τυχερή όψη με την εργασία. Γιατί εάν ανέρχεται ένα ζώδιο Ορθής Ανάβασης και ένας Κακότυχος είναι παρών εκεί μέσα, η εργασία καταστρέφεται και χαλά.
Το παράδειγμα που ακολουθεί δείχνει πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί ένας Σταθμός. Σε μια πλήρη ερμηνεία χάρτη, η τοποθέτηση της Σελήνης, η θέση αυξημένης επιρροής και οι Όψεις, πρόκειται να διαδραματίσουν έναν σημαντικό ρόλο. Εντούτοις, ο Σταθμός μπορεί να δώσει επιπλέον και μερικές φορές, ζωτικής σημασίας πληροφορίες.
Πιστεύω ότι το παράδειγμα που δίνεται αποδεικνύει ότι υπάρχει μια περίπτωση στη χρήση του Τροπικού Ζωδιακού και βεβαίως αφθονία πεδίων για περαιτέρω έρευνα.
Είναι σημαντικό να είναι η Σελήνη εντός των ορίων του Σταθμού και στον Ωροσκόπο. Να μην είναι σε καύση και να μην έχει κακές όψεις από τους επιβλαβείς πλανήτες, Άρη και Κρόνο.

Παράδειγμα επιλογής και Τάλισμαν για τον 13ο Σταθμό της Σελήνης για Αγάπη και Έρωτα από τον Πικατρίξ.
Ο Άραβας αστρολόγος του 10ου αιώνα Αλ Μπιρούνι του δίνει το όνομα عَوَى Άουα, είναι ο αστέρας μ Παρθένου και το όνομα σημαίνει "το Ουρλιαχτό (του σκύλου)".
Οι οδηγίες για την εικόνα του Σταθμού που είναι διπλή, από τον Πικατρίξ είναι: "Ο 13ος Σταθμός είναι για την ελευθέρωση των ανδρών που δεν μπορούν να έλθουν στις γυναίκες και για τη δημιουργία της αγάπης μεταξύ ανδρών και γυναικών.
Όταν η Σελήνη έλθει σε αυτόν το Σταθμό, φτιάξε από κόκκινο κερί την εικόνα ενός όρθιου άνδρα, με ένα όρθιο πέος. Άσε το να είναι σε όλους τους τρόπους, η εικόνα ενός άνδρα σε συνουσία με μια γυναίκα. Από άσπρο κερί φτιάξε την εικόνα της γυναίκας. Δέσε τις δύο εικόνες μαζί, πρόσωπο με πρόσωπο και θύμιασέ τις με άμπαρ και ξύλο αλόης και τύλιξέ τις σε ένα κομμάτι άσπρου μεταξιού, το οποίο έχει πλυθεί σε ροδόνερο και στην αντίστοιχη εικόνα γράψε το όνομα αυτού που ποθείς.
Αν μια γυναίκα μεταφέρει αυτές τις εικόνες μαζί της, θα γίνει πολύ πιο δυνατά ποθούμενη από τον άνδρα του οποίου το όνομα είναι πάνω στην εικόνα, όταν αυτός την βλέπει. Και αν κάποιος άλλος είναι δεμένος ή δεσμευμένος, ο οποίος δεν είναι ικανός να πράττει σεξουαλικά με γυναίκες, αν αυτός κουβαλά τις εικόνες μαζί του, το δέσιμο θα διαλυθεί και θα είναι ικανός να δρα με τις γυναίκες. Και γνώριζε πως το όνομα του Κυρίου του Σταθμού είναι Azerut." Πικατρίξ, Βιβλίο IV, Κεφάλαιο 9

Επεξηγήσεις

Μακρά Αναφορά (Direct ή Long Ascension): τα ζώδια "σύντομα" ανατέλλουν σε μια γωνία του ορίζοντα που είναι πλησιέστερα σε μια κατακόρυφο (ζενίθ) 90°. Οι 30ο του μήκους αυτών των ζωδίων χρειάζονται 30ο+ του Ισημερινού για να ανατείλουν επί του ορίζοντα και θέλουν περισσότερο από 2 ώρες για την ανατολή τους. Και έτσι καλούνται "τα ζώδια της μακράς αναφοράς". Άρα, αυτά τα ζώδια χρειάζονται περισσότερο χρόνο από τα υπόλοιπα. Είναι ο Καρκίνος, ο Λέων, η Παρθένος, ο Ζυγός, ο Σκορπιός και ο Τοξότης.
Η Μακρά και η Σύντομη Αναφορά αντιστρέφονται στο νότιο ημισφαίριο.
Σύντομη Αναφορά (Tortuous ή Short Ascension): Τα ζώδια που είναι "πλάγια" ή "σύντομα" και μερικοί τα αποκαλούν "κυρτά", ανατέλλουν σε μια γωνία που είναι πιο κεκλιμένη. Αυτή η κλίση εξασφαλίζει ότι ολόκληρο το ζώδιο ανατέλλει πριν να περάσουν οι 30° του Ισημερινού από τον Ορίζοντα και για αυτό κλήθηκαν "ζώδια της σύντομης αναφοράς" ή "ελικοειδούς αναφοράς".
Τα ζώδια της Σύντομης Αναφοράς βρίσκονται συχνά αναχαιτισμένα ή τεμνόμενα στα ωροσκόπια. Είναι ο Αιγόκερως, ο Υδροχόος, οι Ιχθείς, ο Κριός, ο Ταύρος και οι Δίδυμοι. Η αναχαίτιση δεν είναι ούτε μια θέση αυξημένης επιρροής του πλανήτη, ούτε μια αδυναμία. Για τις θέσεις στο νότιο ημισφαίριο, η Μακρά και η Σύντομη Αναφορά αντιστρέφονται.
Ορθή Αναφορά (Right Ascension): Είναι η μέτρηση κατά μήκος του Ισημερινού σε μοίρες μόνο από την πρώτη μοίρα του Κριού. 360ο κατά τη διάρκεια 24 ωρών, που σημαίνει κάθε μοίρα διαμένει 4 λεπτά της ώρας στον Ισημερινό.

Κλείνοντας το θέμα των Σεληνιακών Σταθμών στη Δυτική Αστρολογία, θα αναφέρω πως μια από τις παλαιότερες και πρακτικότερες εφαρμογές της αστρολογίας είναι η εκλογή μιας κατάλληλης στιγμής για ένα γεγονός. Είναι επομένως θλιβερό ότι υπάρχει έλλειψη έντυπου υλικού στο θέμα, από τις παλιές περιόδους.
Ωστόσο, υπάρχοντας το κείμενο με την γενική ονομασία Πικατρίξ, καλύπτεται η δυναμική αστρολογία που κοιτάζει στο μέλλον με σκοπό τη βελτίωσή της. Η αστρολογία του Πικατρίξ είναι Εκλεκτική, επιλέγοντας τη βέλτιστη στιγμή, σταθερά δυναμική και εξουσιοδοτημένη. Η πεποίθηση ήταν ότι ο κόσμος ήταν πλήρης από αόρατα, δηλ. απόκρυφες δυνάμεις, πλανητικές και θείες δυνάμεις που θα μπορούσαν να διοχετευθούν και να προσελκυστούν με την χρήση της συμπονετικής μαγικής και αστρολογικής τεχνογνωσίας. Το δόγμα των συμφωνιών ήταν ένας βασικός παράγοντας και τέτοιες συμφωνίες συντάχθηκαν από τον Πικατρίξ. Θεωρήθηκε ότι το άτομο ήταν υπεύθυνο για τον κόσμο του και θα ήταν μεγάλος επιστήμονας εάν θα μπορούσε να μάθει τη χρήση αυτών των δυνάμεων για να διαμορφώνει το πεπρωμένο του.
Μελετώντας τις ηλιακές λατρείες όπως ο Μιθραϊσμός, όταν σχεδιάζουμε τη διάδοση του ηλιακού ζωδιακού συστήματος, έτσι πρέπει να γνωρίζουμε αυτές τις σεληνιακές λατρείες κατά την έρευνα στο σεληνιακό σύστημα Σταθμών (ή Οίκων ή Σπιτιών). Η Σεληνιακή Θεά Σιν είχε έναν σημαντικό ναό στο Χαρράν, του οποίου παρούσα περιοχή είναι στη νοτιοανατολική Τουρκία, αλλά τότε πολιτιστικά στη Συρία ή τη Μεσοποταμία, η οποία ήταν ένα κέντρο οπαδών του Ερμητισμού και τύπων όπως ο Πικατρίξ, με πιστούς στην ισλαμική περίοδο, τουλάχιστον μέχρι τις σταυροφορίες.
Ο Θωθ ή Ερμής Τρισμέγιστος ήταν σημαντική Σεληνιακή θεότητα των Αιγυπτίων. Ήταν επίσης ο Θεός της φρόνησης και του γραψίματος. Λατρεύτηκε ιδιαίτερα στην Ερμούπολη που αποκαλείται στην αραβική Αλ Ασμουνέιν. Το κείμενο του Πικατρίξ έγινε πολύ σημαντικό στη Νεοπλατωνική φάση στο τέλος του 15ου αιώνα. Καλείται μερικές φορές Ερμητικό αλλά γράφτηκε πολύ αργότερα από τις Ερμητικές γραφές. Είναι η πιο λεπτομερής σύνταξη αστρικού μαγικού που είναι γνωστή από τον αραβικό κόσμο, που προέρχεται από τις πηγές του 8ου και 9ου αιώνα που είναι γνωστές στην Μέση Ανατολή. Το αρχικό αραβικό κείμενο ήταν γνωστό ως Χατιάτ Αλ Χακίμ (حياة‏ الحكيم), ο Βίος του Σοφού.
Υπάρχουν πολυάριθμοι κατάλογοι και φράσεις σταθερές στο Πικατρίξ, που προτείνουν ότι αναπτύχθηκε σε ένα μυστικό σχολείο απόκρυφων κάπου στην Μέση Ανατολή. Το κείμενο είναι μια σύνταξη από πολλές διαφορετικές πηγές σε εκείνη την περιοχή και δηλώνει συχνά, "τα σοφά άτομα της Ινδίας λένε"... όχι τα σοφά άτομα της Ινδίας γράφουν, αλλά λένε.

Οι 12 Ηλιακοί – οι 28 Σεληνιακοί
Το σύστημα των Εκλογών δεν βασίζεται στον Πικατρίξ στην Ηλιακή αστρολογία, αλλά στη Σεληνιακή στην οποία η Σελήνη τοποθετείται σε έναν ανάλογο αστερισμό των 12ο 51΄26΄΄, ένας Σεληνιακός Σταθμός ή το 1/28 της διαίρεσης του Ζωδιακού κύκλου, με κατά προσέγγιση μια μέρα και μια νύχτα στο «ταξίδι» της Σελήνης. Αυτό είναι σημαντικό για να αποκαλυφθεί η φύση και η τοποθεσία σε κάθε Σταθμό του συστήματος.
Υπάρχουν τέσσερα κύρια συστήματα αστρολογίας στα οποία χρησιμοποιούνται οι Σεληνιακοί Σταθμοί: το ελληνικό, το κινέζικο, ο ινδικό και το αραβικό. Για το ελληνικό σε παραπέμπω στο «Έργα και Ημέρες» του Ησίοδου.
Μια θρησκεία στη Μέση Ανατολή που λατρεύτηκε παρασύρθηκε και μάλλον δεν μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα ποία στοιχεία πήρε από τον Ελληνο-Αιγυπτιακό Ερμητισμό, σαν κλειδιά. Δημιουργεί μια περίεργη αίσθηση, το γιατί ο συγγραφέας αποκαλεί ο ίδιος τον εαυτό του Πικατρίξ. Μερικοί μελετητές λέγουν πως είναι μια παραφθορά του Μπουκρατίς ή στην πραγματικότητα του Ιπποκράτους από την Κω, του οποίου αρκετές εργασίες ήταν λανθασμένα αποδιδόμενες.
Σίγουρα, ο αυθεντικός συγγραφέας ήταν ένας Άραβας Ερμητιστής ή Νέο-Πλατωνικός που έζησε όχι αργότερα από τον 13ο αιώνα και ίσως πιο μπροστά. Σχηματίζεται η άποψη, πως έντονα πιθανολογείται να είναι ο Άραβας αστρολόγος Άμπου Μασάρ (Απομασάρ) που έγραψε σε μια περίοδο όταν οι Άραβες εξουσίαζαν την αστρολογία. Το κείμενο αναφέρει θεούς, συχνά παραμορφωμένους, με ονόματα Ελληνικά, Λατινικά, Αραβικά και Ινδικά.
Ας δούμε μερικές εξέχουσες όψεις του Πικατρίξ. Συμφωνίες, Δεκανοί και Σεληνιακοί Σταθμοί.

Συμφωνίες
Το δόγμα των συμφωνιών είναι ένας πίνακας αστρολογίας, με βοτανολογικά θέματα και αναφορές στην Εβραϊκή Καμπαλά. Στην αρχαιότητα, οι κύριοι λίθοι, τα φυτά και τα ζώα είχαν μια σχέση με τους επτά πλανήτες και τα δώδεκα ζώδια. Γνωρίζομε έναν κατάλογο με σφηνοειδή γραφή από τους Σελευκίδες που καταγράφει για κάθε ζώδιο ένα ναό ή μια πόλη, ένα ή δύο δέντρα, ένα ή δύο φυτά και μία ή δύο λίθους. Αυτή ουσιαστικά η ιδέα ευδοκίμησε πολύ στη Μεσοποταμία. Ένας κατάλογος πλανητών διασώθηκε από τις Ανθολογίες που έγραψε ο Ουέτιους Ουάλης. Υπάρχουν πολύ περισσότερα στον Πικατρίξ, είτε για λίθους, για μέλη του ανθρώπινου σώματος, θρησκείες, χρώματα, δέντρα κλπ. Σήμερα, αυτά είναι χρήσιμα στην Ωριαία Αστρολογία.
Αυτοί οι κατάλογοι εμφανίστηκαν κατά πρώτον στην Ινδία, τον 3ο αιώνα σε μορφή ποιήματος, με στοίχους δηλαδή, από μια μετάφραση του 2ου αιώνα από τα Ελληνικά. Ο συγγραφέας, στα Σανσκριτικά, σύνθεσε Ελληνικούς και την Ινδικούς καταλόγους. Μετά αυτοί μεταφράστηκαν στα Συριακά και Αραβικά. Ο Θεόφιλος από την Έδεσσα κατά πρώτον, σύνθεσε στη Συρία τον 8ο αιώνα και στον Ιράκ ο Άμπου Μασάρ τον 9ο αιώνα.

Δεκανοί
Αυτό είναι αναμφίβολα μία Αιγυπτιακή συμβολή στην αστρολογία. Οι 36 Αιγύπτιοι θεοί του χρόνου κυβερνούν 10ο της Εκλειπτικής, εκτείνοντας αρχικά την επιρροή τους από Τροπικό σε Τροπικό. Οι δεκανοί ήταν η ζωή της αθάνατης ψυχής του θεού.
Η πρόσφατη γνωστή εικόνα των Δεκανών ήταν στο Μέσο Βασίλειο, όταν οι Αιγύπτιοι ενταφιαζόταν με καλύμματα όπου χάραζαν τους αναφερόμενους αστερισμούς σε 36 κολώνες διαιρεμένες με 12 γραμμές. Περιελάμβαναν τον Ορίωνα και το Σόθις (Σείριος, αστερισμός του Κυνός), πιθανά τον Προκύνα και την Ύδρα, επίσης. Εικόνες με πνεύματα Δεκανών εμφανίζονται σε Ελληνικό χειρόγραφο αστρολογίας που μεταφράστηκε στα Σανσκριτικά περίπου το 150 μΧ.
Οι Δεκανοί στην μετέπειτα αστρολογία ήταν απλά το ένα τρίτο της διαίρεσης του ζωδίου, όπως ο Λίλλυ χρησιμοποίησε στα Πρόσωπα στο σύστημα των πλανητικών ευαισθησιών. Αυτή η μέθοδος, οι Χρονοκράτορες, ήταν γνωστή στην Ινδία σαν Κύριοι του Χρόνου. Το Ερμητικό σύστημα τον 5ο αιώνα μΧ έκανε έναν κατάλογο από ασθένειες που σχετίζονται με κάθε Δεκανό, ένα ζωδιακό σχήμα που ξεκινούσε από τον Κριό στο κεφάλι του ανθρωπίνου σώματος.

Σεληνιακοί Σταθμοί
Το σύστημα είναι δανεικό από το ποίημα περί αστρολογίας του Δωρόθεου του Σιφωνίου.

Πλανητικές όψεις στον Πικατρίξ
Στο 1ο βιβλίο του, στο 4ο κεφάλαιο αναφέρει πως «αν θέλεις να κάνεις τις καθημερινές εργασίες του, ταξινόμησε τη Σελήνη να είναι στον Ωροσκόπο και να ανατέλλει από τα ημερήσια ζώδια. Αν θέλεις για τη νύχτα, πρέπει να ανατέλλει από τα νυχτερινά ζώδια. Ο στόχος σου θα πραγματοποιηθεί πιο εύκολα αν η Σελήνη είναι σε ένα ζώδιο με σύντομη ανάβαση, λιγότερο αν είναι σε ζώδιο μακρύτερης ανάβασης. Θα πρέπει να είναι σε καλές όψεις από τους ευεργετικούς πλανήτες. Ένας επιβλαβής στο ανατέλλον ζώδιο θα κάνει κακό στη δουλειά. Μια σύνοδος ή μια άλλη καλή όψη από έναν ωφέλιμο στο ανατέλλον ζώδιο, θα βοηθήσει. Όμοια, όταν τα ημερήσια ζώδια ανατέλλουν τη νύχτα και τα νυχτερινά την ημέρα και οι ωφέλιμοι κάνουν όψεις πάνω της.
Ο επαγγελματίας πρέπει να γνωρίζει τις αρετές των πλανητών και ζωδίων, που είναι τα Σταθερά, τα Μεταβλητά και τα Κοινά, που είναι ωφέλιμα ή ζημιογόνα». Μετά προειδοποιεί ενάντια στη χρήση μιας έκλειψης Σελήνης ή μια κάτω από τις Ακτίνες του Ήλιου (δηλαδή σε απόσταση μικρότερη από 12ο όψη εκατέρωθεν της ηλιακής συζυγίας, με άλλα λόγια μια Νέα Σελήνη δεν πρέπει να χρησιμοποιηθεί. Και λέει «μην χρησιμοποιήσεις μια Σελήνη εξασθενισμένη στην πορεία της, που ταξίδεψε λιγότερο από 12ο την ημέρα και απόφυγε να είναι σε Καύση. Μην χρησιμοποιήσεις το τέλος των ζωδίων που κυβερνούνται από επιβλαβείς πλανήτες, δηλαδή Κριός, Σκορπιός, Αιγόκερως και Υδροχόος. Μην χρησιμοποιήσεις τη Σελήνη που πέφτει πριν το Μεσουράνημα στον 9ο Οίκο. Να θέσεις το Δία ή την Αφροδίτη στον Ωροσκόπο ή στο Μεσουράνημα επειδή αυτοί βάζουν καλό σε μια άτυχη Σελήνη».
Οι πλανητικοί κυβερνήτες είναι αυτοί των ημερών της εβδομάδας. Ολόκληρος ο κατάλογος επαναλαμβάνει κάθε τέσσερις εβδομάδες, δεδομένου ότι κάθε σπίτι (Οίκος ή Σταθμός) καλύπτει τη μέση καθημερινή κίνηση του φεγγαριού. Η Σελήνη αρχίζει τους Οίκους ή Σταθμούς της από τις 0ο του Κριού και τελειώνει στον αστερισμό των Ιχθύων.

ΑΡΑΓΕ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ????????????

Aννα
Aννα
Αdmin
Αdmin

Αριθμός μηνυμάτων : 4835
Ημερομηνία εγγραφής : 02/01/2010
Ηλικία : 59
Τόπος : Αθήνα

https://randevou-ston-aera5.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Στην τέχνη της Αραβικής Μαγείας Empty 28 χαρακτήρες του αραβικού αλφαβήτου στους Σεληνιακούς Σταθμούς.

Δημοσίευση  topiko 09.11.10 22:51

Αγαπητή φίλη
σε αυτό το ενδιαφέρον το θέμα που πήρατε από τη σελιδα μου, "http://www.astro.gr/sahir/Dogma2b.htm" θα πρέπει να προσθέσω πως όσοι αναφέρονται στη γνώση των 28 Σταθμών ή Σπιτιών ή Μονών της Σελήνης, γνωρίζουν για τα παραπήγματα και τις διοσημείες. Το θέμα ειναι πολύ σοβαρό και αρχαίο.
Όσο για την αραβική αποκρυφολογία, αποδίδει σε κάθε σταθμό ένα γράμμα, ένα θεϊκό επίθετο, έναν πλανήτη και μια ιδιότητα. Αυτά θα τα γράψω αναλυτικά στο φόρουμ μου.
Έτσι, θα πρέπει πριν σχολιάσομε κάτι, να έχω μια μικρή εγκυκλοπαιδική γνώση για αυτό. Το internet είναι γεμάτο πληροφορίες.
Δεχθήτε με κάθε φιλική διάθεση αυτά που σας λέω.
Σας εύχομαι καλή συνέχεια.
γράφω ερωτικα

topiko

Αριθμός μηνυμάτων : 1
Ημερομηνία εγγραφής : 09/11/2010

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Στην τέχνη της Αραβικής Μαγείας Empty Απ: Στην τέχνη της Αραβικής Μαγείας

Δημοσίευση  Aννα 11.11.10 15:56

Topiko Χαίρομαι πού βρίσκεσαι στήν δική μου σελίδα,και θα χαρώ πολυ ακόμα
να μάθω πράγματα από εσένα!!Η καταγωγή μου βλέπεις είναι απο Αλεξάνδρεια Αιγύπτου,και η μάθηση γύρο από ολο αυτό το θέμα με εξιτάρει!!Εύχομαι να συμπηρώσεις κάτι,και εδώ!!!Σεευχαριστώ για τήν παρουσία σου!!
ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ!! Στην τέχνη της Αραβικής Μαγείας 144488
Aννα
Aννα
Αdmin
Αdmin

Αριθμός μηνυμάτων : 4835
Ημερομηνία εγγραφής : 02/01/2010
Ηλικία : 59
Τόπος : Αθήνα

https://randevou-ston-aera5.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης